Educational Transactional Analysis, ISSN 2299-7466  eISSN 2658-1825

[review] Widawska E., Pierzchała A. (2020). Kwestionariusz Potrzeb Edukacyjnych (KPE). Podręcznik Pracowni Narzędzi Badawczych Komitetu Nauk Pedagogicznych PAN. Przegląd Badań Edukacyjnych, 30a (wydanie specjalne), ss. 45

Authors
Keywords:
research tool, educator, hungers, needs, questionnaire
Abstract
The review of the work by Edyta Widawska and Anna Pierzchała: The Questionnaire of Educational Needs (Kwestionariusz Potrzeb Edukacyjnych - KPE)
Downloads
Download data is not yet available.
Author Biography
  1. Zbigniew Wieczorek, Uniwersytet Humanistyczno - Przyrodniczy im. Jana Długosza w Częstochowie

    Social counsellor and sociologist, PhD in Humanities, employee of the Department of Education Studies of Jan Dlugosz University in Częstochowa. He has an over twenty-year experience in assertiveness training and social skills training. His scientific interests focus on widely-understood social communication and using techniques from different therapeutic schools in the process of self-development and learning new behaviours. Privately he is interested in cycling, rock climbing and mountain trekking.

References

Widawska E., Pierzchała A. (2020). Kwestionariusz Potrzeb Edukacyjnych (KPE). Podręcznik Pracowni Narzędzi Badawczych Komitetu Nauk Pedagogicznych PAN. Przegląd Badań Edukacyjnych, 30a (wydanie specjalne), ss. 45

Cover Image
Downloads
Published
2020-12-30
Section
Reviews
License

Copyright (c) 2020 Zbigniew Wieczorek

Creative Commons License

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

I am aware that the Educational Transactional Analysis journal is published under a Creative Commons license - Attribution (https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/legalcode).

By submitting the article, I agree to make it available under this license

How to Cite

Wieczorek, Z. (2020). [review] Widawska E., Pierzchała A. (2020). Kwestionariusz Potrzeb Edukacyjnych (KPE). Podręcznik Pracowni Narzędzi Badawczych Komitetu Nauk Pedagogicznych PAN. Przegląd Badań Edukacyjnych, 30a (wydanie specjalne), ss. 45. The Educational Transactional Analysis, 9, 335-339. https://doi.org/10.16926/eat.2020.09.21

Similar Articles

1-10 of 35

You may also start an advanced similarity search for this article.

Most read articles by the same author(s)

1 2 3 > >>