Edukacyjna Analiza Transakcyjna, ISSN 2299-7466  eISSN 2658-1825

Nr 14 (2025)

Czasopismo „Edukacyjna Analiza Transakcyjna” dedykowane jest pedagogom, nauczycielom, psychologom i wszystkim osobom korzystającym z założeń analizy transakcyjnej czy to w życiu zawodowym, czy prywatnym. Może także stać się inspiracją dla tych, którzy dopiero zetknęli się z koncepcją E. Berne'a, ale zaczynają dostrzegać jej potencjał.

Czasopismo jest na liście czasopism punktowanych Ministerstwa Edukacji i Nauki. Publikowane artykuły artykuły otrzymują 70 punktów

 

Opublikowane: 08.12.2025

Analiza transakcyjna w edukacji

  • DOI: https://doi.org/10.16926/eat.2025.14.01
  • DOI: https://doi.org/10.16926/eat.2025.14.02

Analiza transakcyjna na innych polach

  • DOI: https://doi.org/10.16926/eat.2025.14.03
  • DOI: https://doi.org/10.16926/eat.2025.14.04
  • DOI: https://doi.org/10.16926/eat.2025.14.05

Na pograniczu dziedzin

Raporty z badań

  • DOI: https://doi.org/10.16926/eat.2025.14.06
  • dr Radosława Kompowska-Marek, dr Aleksandra Chmielnicka - Plaskota
    DOI: https://doi.org/10.16926/eat.2025.14.07
  • DOI: https://doi.org/10.16926/eat.2025.14.08
  • DOI: https://doi.org/10.16926/eat.2025.14.09
  • DOI: https://doi.org/10.16926/eat.2025.14.10
  • DOI: https://doi.org/10.16926/eat.2025.14.11

Recenzje

Na pograniczu dziedzin - raporty z badań