Nr 5 (2016)

					Pokaż  Nr 5 (2016)

Pismo Zespołu Badawczego Edukacyjnej Analizy TransakcyjnejInstytut Pedagogiki
Zakład Pedagogiki Społecznej i Terapii Pedagogicznej Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie

Lista recenzentów
prof. zw. dr hab. Bolesław NIEMIERKO (Uniwersytet SWPS), prof. dr hab.
T.A. ŁAPATIK (Akademia Kształcenia Ustawicznego w Mińsku, Republika Białorusi), ks. dr hab. prof. UR Janusz MIĄSO (Uniwersytet Rzeszowski), prof. nadzw. dr hab. Czesław LEWICKI (Państwowa Wyższa Szkoła Techniczno-Ekonomiczna w Jarosławiu), prof. zw. dr hab. Bogusław ŚLIWERSKI (Akademia Pedagogiki Specjalnej im. M. Grzegorzewskiej), prof. zw. dr hab. Władysław P. ZACZYŃSKI (em. prof. UW)

Redaktor naczelny
dr hab., prof. AJD Jarosław JAGIEŁA

Zastępca redaktora naczelnegodr Adrianna SARNAT-CIASTKO

Zespół redakcyjny
dr Dorota GĘBUŚ, dr Zbigniew ŁĘSKI, dr Anna PIERZCHAŁA,dr Edyta WIDAWSKA, dr Zbigniew WIECZOREK

Redaktor statystyczny
dr Jan KOWALIK (Politechnika Częstochowska)

Redaktorzy językowi
dr Krystyna ŁĘSKA-CHABROWSKA (Wyższa Szkoła Lingwistyczna w Częstochowie),mgr Ewa PALKA (Akademia Ignatianum w Krakowie)

Sekretarz redakcji
dr Anna PIERZCHAŁA

Rada Naukowa
prof. PaedDr. Ján DANEK, CSc. (Wydział Filozoficzny Uniwersytetu Świętych Cyrylai Metodego w Trnawie), prof. zw. dr hab. L.D. GŁAZYRINA (Katedra Pedagogiki Przedszkolnej, Białoruski Państwowy Pedagogiczny Uniwersytet im. Maksyma Tanka), prof. dr hab. Stanisław GAŁKOWSKI (Akademia Ignatianum w Krakowie), prof. zw. drhab. Lidia GRZESIUK (Katedra Psychopatologii i Psychoterapii na Wydziale Psycholo- gii Uniwersytetu Warszawskiego), dr hab. Dorota PANKOWSKA, prof. UMCS, prof. dr hab. Iurii PELEKH (Rówieński Państwowy Uniwersytet Humanistyczny), Doc. PhDr.Alena PETROVÁ, Ph.D. (Uniwersytet Palackiego w Ołomuńcu), Doc. PhDr. Irena PLEVOVÁ, Ph.D. (Uniwersytet Palackiego w Ołomuńcu), prof. zw. dr hab. Krzysztof RUBACHA (UMK Toruń), prof. dr Zoroslav SPEVÁK (Wydział Filozoficzny Uniwer-sytetu w Nowym Sadzie), prof. zw. dr hab. Marian ŚNIEŻYŃSKI (Akademia Ignatia- num w Krakowie), ks. dr Antoni TOMKIEWICZ (KUL w Lublinie), prof. dr AdnanTUFEKČIĆ (University of Tuzla, Bośnia i Hercegowina), dr hab. prof. UŚ Ewa WYSOCKA (Uniwersytet Śląski)

Opublikowane: 2017-05-15

  • Zintegrowany model diagnostyczny w analizie transakcyjnej

    Zbigniew Wieczorek, dr
    17-27
    DOI: https://doi.org/10.16926/eat.2016.05.01
  • Od analizy transakcyjnej w edukacji do edukacyjnej analizy transakcyjnej: osobiste spotkanie

    Trudi Newton
    29-37
    DOI: https://doi.org/10.16926/eat.2016.05.02
  • Wykorzystanie modeli analizy transakcyjnej w zarządzaniu edukacją

    Sylvia Schachner, dr
    39-45
    DOI: https://doi.org/10.16926/eat.2016.05.03
  • Rola psychoterapeuty w pracy z ofiarami i sprawcami przemocy szkolnej

    Włodzimierz Świątek, mgr
    42-72
    DOI: https://doi.org/10.16926/eat.2016.05.04
  • Użyteczność edukacyjnej analizy transakcyjnej w kształtowaniu kultury pedagogicznej rodziców

    Małgorzata Bereźnicka, dr
    73-92
    DOI: https://doi.org/10.16926/eat.2016.05.05
  • Ku czemu wychowywać ma szkoła? Refleksja w oparciu o model analizy transakcyjnej

    Edyta Widawska, dr
    93-109
    DOI: https://doi.org/10.16926/eat.2016.05.06
  • Analiza transakcyjna w budowaniu klimatu szkoły – w poszukiwaniu pozytywnej profilaktyki zachowań ryzykownych

    Sławomir Kania, mgr
    111-121
    DOI: https://doi.org/10.16926/eat.2016.05.07
  • Nakazy i zakazy rodzicielskie a kreatywność jednostki. Źródła inhibitorów twórczości w perspektywie analizy transakcyjnej

    Dorota Gębuś, dr
    123-132
    DOI: https://doi.org/10.16926/eat.2016.05.08

  • Wprowadzenie

    Zbigniew Wieczorek, dr
  • „Więcej” niż pedagogika... W kierunku konwersyjnego ujaśnienia źródłowego charakteru filozofii wychowania

    Michał Płóciennik, mgr
    137-153
    DOI: https://doi.org/10.16926/eat.2016.05.09
  • Rodzice w przestrzeni życia rodzinnego

    Anna Śniegulska, dr
    155-165
    DOI: https://doi.org/10.16926/eat.2016.05.10
  • Seksting – niebezpieczna moda na internetowy ekshibicjonizm

    Justyna Woźniak, mgr
    167-175
    DOI: https://doi.org/10.16926/eat.2016.05.11

  • Nadanie imienia – początek biografii a skrypt

    Dorota Gębuś, dr, Jarosław Jagieła, dr hab.prof. AJD
    179-197
    DOI: https://doi.org/10.16926/eat.2016.05.12
  • Preferencje podejmowania aktywności z perspektywy stanów Ja. Analiza badań własnych

    Adrianna Sarnat-Ciastko, dr
    199-211
    DOI: https://doi.org/10.16926/eat.2016.05.13

  • Psychopedagogika nieświadomości i wglądu (cz. 1)

    Jarosław Jagieła, dr hab.prof. AJD
    215-242
    DOI: https://doi.org/10.16926/eat.2016.05.14

  • Emotional literacy

    Jarosław Jagieła, dr hab.prof. AJD
    245-249
    DOI: https://doi.org/10.16926/eat.2016.05.15

  • Sprawozdanie z XXII Konferencji Polskiego Towarzystwa Diagnostyki Edukacyjnej

    235-255
    DOI: https://doi.org/10.16926/eat.2016.05.16
  • Sprawozdanie z I Konferencji Analizy Transakcyjnej

    257-259
    DOI: https://doi.org/10.16926/eat.2016.05.17

Loading...