[rec.] Barrow, G., Newton, T. (red.) (2016). Educational Transactional Analysis. An international guide to theory and practice

[rec.] Barrow, G., Newton, T. (red.) (2016). Educational Transactional Analysis. An international guide to theory and practice

Autor

Abstrakt

Recenzja książki: Barrow, G., Newton, T. (red.) (2016). Educational Transactional Analysis. An international guide to theory and practice

Downloads

Download data is not yet available.

Biogram autora

Anna Pierzchała, dr - Akademia im. J. Długosza w Częstochowie

doktor nauk humanistycznych w zakresie pedagogiki, pra-cownik Instytutu Pedagogiki Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie, członek działającego na Wydziale Pedagogicznym AJD Zespołu Badawczego Edukacyjnej Analizy Transakcyjnej, certyfikowany terapeuta pedagogiczny. Jej zainteresowania naukowe oscylują wokół możliwości wykorzystywania założeń koncepcji analizy transakcyjnej na gruncie działalności edukacyjnej oraz terapii pedagogicznej uczniów z dysleksją, ADHD oraz zaburzeniami zachowania.

Pobrania

Opublikowane

2016-12-21

Jak cytować

Pierzchała, A. (2016). [rec.] Barrow, G., Newton, T. (red.) (2016). Educational Transactional Analysis. An international guide to theory and practice. Edukacyjna Analiza Transakcyjna, (5), 263–267. Pobrano z https://czasopisma.ujd.edu.pl/index.php/EAT/article/view/90

Numer

Dział

Recenzje
Loading...