Nr 11 (2022)

Okładka czasopisma edukacyjna analiza transakcyjna

Edukacyjna Analiza Transakcyjna, nr 11, rok 2022

Pismo Zespołu Badawczego Edukacyjnej Analizy Transakcyjnej

Kontakt z Redakcją: educational.ta@ujd.edu.pl

Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego im. Jana Długosza w Częstochowie

42-200 Częstochowa, ul. Waszyngtona 4/8

tel. (34) 378-43-29, faks (34) 378-43-19

http://ujd.edu.pl

e-mail: wydawnictwo@ujd.edu.pl

Czasopismo uzyskało wsparcie w ramach programu „ Rozwój czasopism naukowych" umowa Nr RCN/SP/0403/2021/1

Opublikowane: 2022-12-29

  • Motywacja oraz motywowanie w procesie kształcenia w ujęciu teorii analizy transakcyjnej

    Paulina Ratajczak
    15–29
    DOI: https://doi.org/10.16926/eat.2022.11.01
  • Marzenia osób dorosłych. Pierwszy etap charakterystyki z wykorzystaniem analizy transakcyjnej

    Marika Oracz, Kinga Tworzowska, Paulina Jędrczyk, Anna Pierzchała
    31–53
    DOI: https://doi.org/10.16926/eat.2022.11.02
  • Media społecznościowe i influencerzy w życiu nastolatków

    Agnieszka Iwanicka
    55-70
    DOI: https://doi.org/10.16926/eat.2022.11.03

  • Sytuacja rodzinna w okresie dzieciństwa i dorastania a działania skryptowe w ujęciu analizy transakcyjnej. Raport z badań

    Anna Pierzchała
    73–85
    DOI: https://doi.org/10.16926/eat.2021.11.04
  • Strategie wychowawcze nauczycieli o zróżnicowanych stylach samorealizacji

    Krzysztof Rubacha
    87–100
    DOI: https://doi.org/10.16926/eat.2022.11.05
  • Poziom resilience uczniów biorących udział w pilotażu programu profilaktycznego „ISKRA Odporności”

    Adrianna Sarnat-Ciastko, Katarzyna Nowak
    101-117
    DOI: https://doi.org/10.16926/eat.2022.11.06
  • Poczucie skuteczności w opinii badanych studentów rzeszowskich uczelni

    Zbigniew Chodkowski
    119–134
    DOI: https://doi.org/10.16926/eat.2022.11.07
  • Sam na sam pandemią. Utrzymanie status quo wśród podopiecznych MOPS prowadzących samodzielne gospodarstwo domowe

    Krystyna Moczia, Marta Niemiec
    135–153
    DOI: https://doi.org/10.16926/eat.2022.11.08
  • Gry komputerowe w hierarchii ważności działań dzieci i młodzieży – raport z badań opinii uczniów i nauczycieli

    Eunika BARON-POLAŃCZYK
    155-170
    DOI: https://doi.org/10.16926/eat.2022.11.09
  • Ideologie i praktyka edukacji emocjonalnej w szkole – perspektywa interakcyjna

    Irena Przybylska
    171-192
    DOI: https://doi.org/10.16926/eat.2022.11.10
  • System automatycznej oceny jako narzędzie wspierające nauczanie programowania w Akademickim Liceum Ogólnokształcącym SUT

    Bożena Wieczorek
    193-204
    DOI: https://doi.org/10.16926/eat.2022.11.11

  • Podejście studentów pedagogiki do konstruowania własnej kariery zawodowej

    Daniel Kukla, Mirosław Mielczarek
    207-219
    DOI: https://doi.org/10.16926/eat.2022.11.12
  • Pomoc przedszkolna a jakość edukacji przedszkolnej – prolegomena do badań w Polsce

    Urszula Ordon
    221-233
    DOI: https://doi.org/10.16926/eat.2022.11.13

Loading...