Nr 13 (2024)

					Pokaż  Nr 13 (2024)

Czasopismo „Edukacyjna Analiza Transakcyjna” dedykowane jest pedagogom, nauczycielom, psychologom i wszystkim osobom korzystającym z założeń analizy transakcyjnej czy to w życiu zawodowym, czy prywatnym. Może także stać się inspiracją dla tych, którzy dopiero zetknęli się z koncepcją E. Berne'a, ale zaczynają dostrzegać jej potencjał.

Czasopismo jest na liście czasopism punktowanych Ministerstwa Edukacji i Nauki. publikowane artykuły artykuły otrzymują 70 punktów

Czasopismo uzyskało wsparcie w ramach ministerialnego programu „Rozwój czasopism naukowych" umowa Nr RCN/SP/0403/2021/1

Opublikowane: 2024-12-30

  • Reflections on group psychotherapy

    Tony White
    17-40
    DOI: https://doi.org/10.16926/eat.2024.13.01
  • Student personality adaptations, part II

    Jarosław Jagieła
    41-71
    DOI: https://doi.org/10.16926/eat.2024.13.02
  • Integrative approach in transactional analysis as a theory and method in psychotherapy

    Adam Bekier
    73-85
    DOI: https://doi.org/10.16926/eat.2024.13.03
  • Types of Digital Presence among Seniors

    Agnieszka Iwanicka
    87-99
    DOI: https://doi.org/10.16926/eat.2024.13.04
  • Potential of Educational Transactional Analysis for Human Rights Education

    Piotr Toczyski
    101-118
    DOI: https://doi.org/10.16926/eat.2024.13.05
  • Perception of the sexual sphere of older people by young people, taking into account ageism attitudes and the level of their own sexual satisfaction

    Jarka Wencel
    119-132
    DOI: https://doi.org/10.16926/eat.2024.13.06
  • Problematic internet use and young adult mental health

    Agnieszka Kolek, Sylwia Galanciak
    133-147
    DOI: https://doi.org/10.16926/eat.2024.13.07

Loading...