Nr 7 (2018)

Edukacyjna Analiza Transakcyjna - okładka nr 7/2018

Edukacyjna Analiza Transakcyjna, nr 7/2018

Pismo Zespołu Badawczego Edukacyjnej Analizy Transakcyjnej

Kontakt z Redakcją: educational.ta@ujd.edu.pl


Wydawnictwo im. Stanisława Podobińskiego
Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego im. Jana Długosza w Częstochowie 42-200 Częstochowa, ul. Waszyngtona 4/8
tel. (34) 378-43-29, faks (34) 378-43-19 ujd.edu.pl
e-mail: wydawnictwo@ujd.edu.pl
Objętość: 16 ark. wyd

Opublikowane: 2019-04-15

  • Process Communication Model – skuteczne narzędzie wspierające edukację

    Agnieszka Woś-Szymanowska, mgr
    15-26
    DOI: https://doi.org/10.16926/eat.2018.07.01
  • Głody rozpoznania, gry i uczenie się w grupach

    Piotr Jusik, mgr
    27-36
    DOI: https://doi.org/10.16926/eat.2018.07.02
  • Edukacyjny i komunikacyjny kontekst koncepcji „drzwi kontaktu”

    Aleksandra Klupś, mgr
    37-47
    DOI: https://doi.org/10.16926/eat.2018.07.03
  • Korepetycje w podejściu relacyjnym: uczenie się i nauczanie jako proces terapeutyczny. Refleksja w oparciu o model analizy transakcyjnej

    Agata Szekiełda, mgr
    49-60
    DOI: https://doi.org/10.16926/eat.2018.07.04
  • Archetyp wojownika i zwycięzcy w działaniach edukacyjnych i wychowawczych

    Włodzimierz Świątek, dr
    61-82
    DOI: https://doi.org/10.16926/eat.2018.07.05

  • Zastosowanie podejścia skoncentrowanego na rozwiązaniach we wzmacnianiu stanu Ja-Dorosłego

    Katarzyna Klimkowska, dr hab. prof. UMCS
    85-98
    DOI: https://doi.org/10.16926/eat.2018.07.06
  • Transakcyjne aspekty wulgaryzacji języka

    Dorota Pankowska, dr hab. prof UMCS
    99-118
    DOI: https://doi.org/10.16926/eat.2018.07.07
  • Rodzaje transakcji pomiędzy asystentami rodziny a klientami

    Izabela Krasiejko, dr hab. prof. UJD
    119-131
    DOI: https://doi.org/10.16926/eat.2018.07.08
  • Wykorzystanie analizy transakcyjnej w badaniach mediów społecznościowych

    Zbigniew Wieczorek, dr
    133-159
    DOI: https://doi.org/10.16926/eat.2018.07.09

  • Rola sztuki programowania w kształceniu informatycznym

    Zbigniew Ledóchowski, dr
    195=207
    DOI: https://doi.org/10.16926/eat.2018.07.11
  • Smartfon jako pomoc dydaktyczna oraz narzędzie komunikacji z uczniami

    Beata Bogusławska-Kręgiel, mgr
    209-220
    DOI: https://doi.org/10.16926/eat.2018.07.12
  • Edukacja przez sztukę: artysta w szkole

    Małgorzata Minchberg, mgr
    221-232
    DOI: https://doi.org/10.16926/eat.2018.07.13
  • Projekt STEM dla nauczycieli szkół ponadgimnazjalnych – innowacja pedagogiczna z nowymi technologiami w szkole

    Małgorzata Biszczuk, mgr
    233-246
    DOI: https://doi.org/10.16926/eat.2018.07.14
  • Edukacja multimedialna w przedszkolach – analiza doświadczeń

    Sandra Skorza, mgr
    247-262
    DOI: https://doi.org/10.16926/eat.2018.07.15

  • Terapia Pisania Ról

    Jarosław Jagieła, dr hab. prof. UJD
    265-273
    DOI: https://doi.org/10.16926/eat.2018.07.16

  • Uniwersytet Małego Profesora, czyli analiza transakcyjna w przedszkolu i szkole podstawowej

    277-278
    DOI: https://doi.org/10.16926/eat.2018.07.17
  • Sprawozdanie z realizacji badań ewaluacyjnych ogólnopolskiego projektu „Wychować Człowieka Mądrego”

    279-281
    DOI: https://doi.org/10.16926/eat.2018.07.18

Loading...