No. 7 (2018)

Edukacyjna Analiza Transakcyjna - okładka nr 7/2018

Edukacyjna Analiza Transakcyjna, nr 7/2018

Pismo Zespołu Badawczego Edukacyjnej Analizy Transakcyjnej

Kontakt z Redakcją: educational.ta@ujd.edu.pl


Wydawnictwo im. Stanisława Podobińskiego
Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego im. Jana Długosza w Częstochowie 42-200 Częstochowa, ul. Waszyngtona 4/8
tel. (34) 378-43-29, faks (34) 378-43-19 ujd.edu.pl
e-mail: wydawnictwo@ujd.edu.pl
Objętość: 16 ark. wyd

Published: 2019-04-15

  • Process Communication Model – an effective tool supporting education

    Agnieszka Woś-Szymanowska, mgr
    15-26
    DOI: https://doi.org/10.16926/eat.2018.07.01
  • Strokes, games and learning in groups

    Piotr Jusik, mgr
    27-36
    DOI: https://doi.org/10.16926/eat.2018.07.02
  • The concept of Communication Door as a tool to assist students in achieving educational success and to improve communication between participants in the educational process

    Aleksandra Klupś, mgr
    37-47
    DOI: https://doi.org/10.16926/eat.2018.07.03
  • Korepetycje w podejściu relacyjnym: uczenie się i nauczanie jako proces terapeutyczny. Refleksja w oparciu o model analizy transakcyjnej

    Agata Szekiełda, mgr
    49-60
    DOI: https://doi.org/10.16926/eat.2018.07.04
  • The Warrior and the Winner archetypes in educational activity

    Włodzimierz Świątek, dr
    61-82
    DOI: https://doi.org/10.16926/eat.2018.07.05

  • Using Solution-Focused Approach in strengthening the Adult ego-state

    Katarzyna Klimkowska, dr hab. prof. UMCS
    85-98
    DOI: https://doi.org/10.16926/eat.2018.07.06
  • Transactional aspects of language vulgarization

    Dorota Pankowska, dr hab. prof UMCS
    99-118
    DOI: https://doi.org/10.16926/eat.2018.07.07
  • Types of transactions between family assistants and clients

    Izabela Krasiejko, dr hab. prof. UJD
    119-131
    DOI: https://doi.org/10.16926/eat.2018.07.08
  • Using transactional analysis in studies of social media

    Zbigniew Wieczorek, dr
    133-159
    DOI: https://doi.org/10.16926/eat.2018.07.09

  • The role of the art of programming IT education

    Zbigniew Ledóchowski, dr
    195=207
    DOI: https://doi.org/10.16926/eat.2018.07.11
  • Smartphone as a tool for teaching and communicating with students

    Beata Bogusławska-Kręgiel, mgr
    209-220
    DOI: https://doi.org/10.16926/eat.2018.07.12
  • Education through art: an artist at school

    Małgorzata Minchberg, mgr
    221-232
    DOI: https://doi.org/10.16926/eat.2018.07.13
  • STEM project for secondary school teachers – pedagogical innovation with new technologies at school

    Małgorzata Biszczuk, mgr
    233-246
    DOI: https://doi.org/10.16926/eat.2018.07.14
  • Preschool multimedia education – analysis of experience

    Sandra Skorza, mgr
    247-262
    DOI: https://doi.org/10.16926/eat.2018.07.15

  • Role Lettering Therapy

    Jarosław Jagieła, dr hab. prof. UJD
    265-273
    DOI: https://doi.org/10.16926/eat.2018.07.16

  • Small Professor's University - transactional analysis in kindergarten and primary school

    277-278
    DOI: https://doi.org/10.16926/eat.2018.07.17
  • Report on the implementation of evaluation studies of the nationwide project "Raise the Wise Man"

    279-281
    DOI: https://doi.org/10.16926/eat.2018.07.18

Loading...