Projekt STEM dla nauczycieli szkół ponadgimnazjalnych – innowacja pedagogiczna z nowymi technologiami w szkole

Projekt STEM dla nauczycieli szkół ponadgimnazjalnych – innowacja pedagogiczna z nowymi technologiami w szkole

Autor

DOI:

https://doi.org/10.16926/eat.2018.07.14

Słowa kluczowe:

edukacja, TIK, STEM, innowacja, technologia, nauczyciel, uczeń

Abstrakt

W artykule przedstawiono zagadnienia związane z nowymi technologiami, opisano rolę nauczyciela w nowoczesnej szkole oraz to, jakie kompetencje powinien posiadać w zakresie TIK (technologia informacyjno-komunikacyjna). Omówiono innowację pedagogiczną – projekt edukacyjny STEM Politechniki Warszawskiej przeznaczony dla nauczycieli szkół ponadgimnazjalnych – i jejwpływ na zwiększenie zainteresowania młodzieży naukami ścisłymi, inżynierią oraz nowymi technologiami.

Downloads

Download data is not yet available.

Biogram autora

Małgorzata Biszczuk, mgr

Nauczyciel dyplomowany (fizyki i informatyki),pracuje w XXVII Liceum Ogólnokształcącym im. T. Czackiego w Warszawie. Pomysłodawca oraz współorganizator projektu edukacyjnego STEM (Science, Technology, Engineering, Mathematics) Politechniki Warszaw-skiej. Była głównym koordynatorem projektu Erasmus+ „W zdrowym cielezdrowy duch – jak przetrwać zmiany we współczesnym świecie w dobrej kondycji”. Państwa partnerskie to Turcja, Hiszpania, Finlandia i Włochy.

Pobrania

Opublikowane

2018-12-30

Jak cytować

Biszczuk, M. (2018). Projekt STEM dla nauczycieli szkół ponadgimnazjalnych – innowacja pedagogiczna z nowymi technologiami w szkole. Edukacyjna Analiza Transakcyjna, (7), 233–246. https://doi.org/10.16926/eat.2018.07.14

Numer

Dział

Na pograniczu dziedzin
Loading...