Sprawozdanie z realizacji badań ewaluacyjnych ogólnopolskiego projektu „Wychować Człowieka Mądrego”
- Autor
-
-
Adrianna Sarnat-Ciastko
Wydział Pedagogiczny, Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy im. J. Długosza w Częstochowie
-
- Pobrania
-
Statystyki pobrań niedostępne.
- Biogram autora
- Pobrania
- Opublikowane
- 30.12.2018
- Numer
- Nr 7 (2018)
- Dział
- Sprawozdania
- Licencja
-
Mam świadomość, że czasopismo jest wydawane na licencji Creative Commons - Uznanie autorstwa (https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/legalcode).
Przesyłając artykuł wyrażam zgodę na jego udostępnienie na tej licencji
Jak cytować
Sarnat-Ciastko, A. (2018). Sprawozdanie z realizacji badań ewaluacyjnych ogólnopolskiego projektu „Wychować Człowieka Mądrego”. Edukacyjna Analiza Transakcyjna, 7, 279-281. https://doi.org/10.16926/eat.2018.07.18
Inne teksty tego samego autora
- Jarosław Jagieła, dr. hab. prof. AJD, Adrianna Sarnat-Ciastko, dr, Czytelnia , Edukacyjna Analiza Transakcyjna: Nr 1 (2012)
- Jarosław Jagieła, dr hab. prof. AJD, Adrianna Sarnat-Ciastko, dr, Czytelnia , Edukacyjna Analiza Transakcyjna: Nr 2 (2013)
- Jarosław Jagieła, dr hab. prof. AJD, Adrianna Sarnat-Ciastko, dr, - , Edukacyjna Analiza Transakcyjna: Nr 3 (2014)
- Adrianna Sarnat-Ciastko, „Tutoring szkolny – program pedagogiki dialogu” jako profilaktyczny program rekomendowany. Założenia i zastosowanie w świetle edukacyjnej analizy transakcyjnej , Edukacyjna Analiza Transakcyjna: Nr 10 (2021)
- Adrianna Sarnat-Ciastko, dr, Stany Ja tutorów rówieśników. Efekty realizacji innowacji pedagogicznej „Pasje zawodowe – program z wykorzystaniem metody tutoringu rówieśniczego” , Edukacyjna Analiza Transakcyjna: Nr 6 (2017)
- Adrianna Sarnat-Ciastko, dr, Obraz ucznia-jedynaka w świetle analizy transakcyjnej , Edukacyjna Analiza Transakcyjna: Nr 3 (2014)
- Adrianna Sarnat-Ciastko, Katarzyna Nowak, Poziom resilience uczniów biorących udział w pilotażu programu profilaktycznego „ISKRA Odporności” , Edukacyjna Analiza Transakcyjna: Nr 11 (2022)
- Adrianna Sarnat-Ciastko, dr, Preferencje podejmowania aktywności z perspektywy stanów Ja. Analiza badań własnych , Edukacyjna Analiza Transakcyjna: Nr 5 (2016)
- Adrianna Sarnat-Ciastko, Sprawozdanie z I Konferencji Analizy Transakcyjnej , Edukacyjna Analiza Transakcyjna: Nr 5 (2016)
- Adrianna Sarnat-Ciastko, Szkoła oczami polskich siódmoklasistów w kontekście ich pozycji życiowych , Edukacyjna Analiza Transakcyjna: Nr 8 (2019)