Edukacyjna Analiza Transakcyjna, ISSN 2299-7466  eISSN 2658-1825

Edukacja multimedialna w przedszkolach – analiza doświadczeń

Słowa kluczowe:
edukacja przedszkolna, edukacja multimedialna, TIK, dziecko w wieku przedszkolnym, cyberprzestrzeń
Abstrakt

W artykule przedstawiono problematykę edukacji multimedialnej w procesie wychowania przedszkolnego, tak istotną wobec szybkiego tempa rozwoju technologii cyfrowych zmieniających świat, a więc także sposoby i kierunki kształcenia na wszelkich szczeblach nauczania. W celu poprawy wiedzy i umiejętności wykorzystania technologii cyfrowych podczas zajęć z dziećmi przez kadrę pedagogiczną w ww. placówkach, potrzebne było przeprowadzenie szkoleń w formie wykładów i warsztatów. Analiza wyników badań, jakimi objęte były uczestniczki przed i po zakończeniu powyższych szkoleń, wskazała na konieczność wprowadzenia systemowego programu kształcenia nauczycieli wychowania przedszkolnego obejmującego naukę z opisanych w niniejszym artykule obszarów technologii cyfrowych.

Pobrania
Statystyki pobrań niedostępne.
Biogram autora
  1. Sandra Skorza, mgr

    Nauczyciel informatyki o rozszerzonym zakresie w Zespole Szkół nr 42 w Warszawie oraz właściciel firmy, w ramach działalności której szkoli nauczycieli w zakresie zastosowania technologii cyfrowychw edukacji oraz prowadzi zajęcia edukacyjne ogólnorozwojowe z dziećmi w przedszkolach (w obecnej chwili – w dziesięciu) z wykorzystaniem tablic multimedialnych. Ukończyła Europejską Akademię Sztuk w Warszawie nakierunku grafiki projektowej – tytuł magister sztuki, a także Podyplomowe Studia Przygotowania Pedagogicznego Nauczycieli – Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego (SGGW) w Warszawie oraz Podyplomowe Studia Techniki, Informatyki i Technologii Informacyjnych dla nauczycieli na Europejskiej Uczelni Informatyczno-Ekonomicznej w Warszawie.

Cover Image
Edukacyjna Analiza Transakcyjna - okładka nr 7/2018
Pobrania
Opublikowane
30.12.2018
Dział
Na pograniczu dziedzin
Licencja

OŚWIADCZENIE AUTORA:

Mam świadomość, że czasopismo jest wydawane na licencji Creative Commons - Uznanie autorstwa (​https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/legalcode).

Przesyłając artykuł wyrażam zgodę na jego udostępnienie na tej licencji

Jak cytować

Skorza, S. (2018). Edukacja multimedialna w przedszkolach – analiza doświadczeń. Edukacyjna Analiza Transakcyjna, 7, 247-262. https://doi.org/10.16926/eat.2018.07.15

Podobne artykuły

1-10 z 66

Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.