Edukacyjna Analiza Transakcyjna, ISSN 2299-7466  eISSN 2658-1825

Sprawozdanie z XXII Konferencji Polskiego Towarzystwa Diagnostyki Edukacyjnej

Autor
Pobrania
Statystyki pobrań niedostępne.
Biogram autora
  1. Zbigniew Wieczorek, dr - Akademia im. J. Długosza w Częstochowie

    pedagog społeczny i socjolog, doktor nauk humani- stycznych, adiunkt w Zakładzie Pedagogiki Społecznej i Terapii Pedago- gicznej Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Posiada piętnastolet-nie doświadczenie w prowadzeniu treningów asertywności oraz treningów umiejętności społecznych. Zainteresowania zawodowe koncentrują się wo-kół szeroko rozumianej komunikacji społecznej oraz wykorzystania technik różnych szkół terapeutycznych w procesach samorozwoju i uczenia się no-wych zachowań. Zainteresowania prywatne to jazda na rowerze, wspinaczkaskałkowa i turystyka górska.

Cover Image
Pobrania
Opublikowane
21.12.2016
Dział
Sprawozdania
Licencja

Mam świadomość, że czasopismo jest wydawane na licencji Creative Commons - Uznanie autorstwa (​https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/legalcode).

Przesyłając artykuł wyrażam zgodę na jego udostępnienie na tej licencji

Jak cytować

Wieczorek, Z. (2016). Sprawozdanie z XXII Konferencji Polskiego Towarzystwa Diagnostyki Edukacyjnej. Edukacyjna Analiza Transakcyjna, 5, 235-255. https://doi.org/10.16926/eat.2016.05.16