Edukacyjna Analiza Transakcyjna, ISSN 2299-7466  eISSN 2658-1825

[rec.] Agnieszka Wróbel, Asertywność na co dzień, czyli jak żyć w zgodzie ze sobą i innymi

Autor
Pobrania
Statystyki pobrań niedostępne.
Biogram autora
  1. Zbigniew Wieczorek, dr - Akademia im. J. Długosza w Częstochowie

    Pedagog społeczny i socjolog, doktor nauk humanistycznych, adiunkt w Zakła-dzie Pedagogiki Społecznej i Terapii Pedagogicznej. Posiada piętnastoletnie do-świadczenie w prowadzeniu treningów asertywności oraz treningów umiejętno-ści społecznych. Zainteresowania zawodowe koncentrują się wokół szeroko ro-zumianej komunikacji społecznej oraz wykorzystania technik różnych szkół te-rapeutycznych w procesach samorozwoju i uczenia się nowych zachowań. Zain- teresowania pozazawodowe to jazda na rowerze, wspinaczka skałkowa i tury-styka górska.

Cover Image
Pobrania
Opublikowane
18.12.2014
Dział
Recenzje
Licencja

Mam świadomość, że czasopismo jest wydawane na licencji Creative Commons - Uznanie autorstwa (​https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/legalcode).

Przesyłając artykuł wyrażam zgodę na jego udostępnienie na tej licencji

Jak cytować

Wieczorek, Z. (2014). [rec.] Agnieszka Wróbel, Asertywność na co dzień, czyli jak żyć w zgodzie ze sobą i innymi. Edukacyjna Analiza Transakcyjna, 3, 159-161. https://doi.org/10.16926/eat.2014.03.10

Inne teksty tego samego autora

1 2 3 > >>