Nr 9 (2020)

					Pokaż  Nr 9 (2020)

Edukacyjna Analiza Transakcyjna, nr 9, rok 2020

Pismo Zespołu Badawczego Edukacyjnej Analizy Transakcyjnej

Kontakt z Redakcją: educational.ta@ujd.edu.pl

Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego im. Jana Długosza w Częstochowie

42-200 Częstochowa, ul. Waszyngtona 4/8

tel. (34) 378-43-29, faks (34) 378-43-19

http://ujd.edu.pl

e-mail: wydawnictwo@ujd.edu.pl

Opublikowane: 2020-12-30

  • Feedback jako edukacyjne narzędzie zaspokajania potrzeb i obszar wymiany znaków rozpoznania

    Ewa Wilczewska
    13-27
    DOI: https://doi.org/10.16926/eat.2020.09.01
  • Profilaktyka zachowań samobójczych w warunkach izolacji penitencjarnej z perspektywy Analizy Transakcyjnej.

    Elżbieta Jasnosik
    29-38
    DOI: https://doi.org/10.16926/eat.2020.09.02
  • Budowanie relacji w szkole przez odpowiadanie na indywidualne potrzeby uczniów i nauczycieli z wykorzystaniem Process Communication Model®

    Anna Hady
    39-53
    DOI: https://doi.org/10.16926/eat.2020.09.03
  • Trans-akcja! Seminarium jako wydarzenie w pryzmacie analizy transakcyjnej

    Łukasz Michalski
    55-70
    DOI: https://doi.org/10.16926/eat.2020.09.04
  • Zastosowanie założeń edukacyjnej analizy transakcyjnej w konstruktywistycznej teorii uczenia się.

    Tomasz Prauzner, Kacper Prauzner
    71-78
    DOI: https://doi.org/10.16926/eat.2020.09.05

  • Dawno, dawno temu, w gabinecie superwizora... phenomena occurring in TA supervision at early stages of psychotherapist’s development

    Agata Szekiełda, Anna Jaskulska
    81-92
    DOI: https://doi.org/10.16926/eat.2020.09.06
  • Analiza transakcyjna w służbie kompetencji mentalizowania

    Marek Kuźnik
    93-107
    DOI: https://doi.org/10.16926/eat.2020.09.07

  • Międzykulturowa analiza transakcyjna

    Jarosław Jagieła
    309-325
    DOI: https://doi.org/10.16926/eat.2020.09.19

Loading...