Edukacyjna Analiza Transakcyjna, ISSN 2299-7466  eISSN 2658-1825

Wprowadzenie

Autor
Abstrakt

Wprowadzenie do tematyki działu, ze wskazaniem na odniesienia do analizy transakcyjnej

Pobrania
Statystyki pobrań niedostępne.
Biogram autora
  1. Zbigniew Wieczorek, dr - Wydział Pedagogiczny, Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie

    pedagog społeczny i socjolog, doktor nauk humanistycznych, adiunkt w Zakładzie Pedagogiki Społecznej i Terapii Pedagogicznej. Posiada piętnastoletnie doświadczenie w prowadzeniu treningów asertywności oraz treningów umiejętności społecznych. Zainteresowania zawodowe koncentrują się wokół szeroko rozumianej komunikacji społecz-nej oraz wykorzystania technik różnych szkół terapeutycznych w procesach samorozwoju i uczenia się nowych zachowań. Zainteresowania prywatne to jazda na rowerze, wspinaczka skałkowa i turystyka górska.

Cover Image
Pobrania
Opublikowane
30.12.2017
Dział
Na pograniczu dziedzin
Licencja

Mam świadomość, że czasopismo jest wydawane na licencji Creative Commons - Uznanie autorstwa (​https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/legalcode).

Przesyłając artykuł wyrażam zgodę na jego udostępnienie na tej licencji

Jak cytować

Wieczorek, Z. (2017). Wprowadzenie. Edukacyjna Analiza Transakcyjna, 6. https://czasopisma.ujd.edu.pl/index.php/EAT/article/view/110