Edukacyjna Analiza Transakcyjna, ISSN 2299-7466  eISSN 2658-1825

„Lustereczko, powiedz przecie...”, czyli analiza transakcyjna i neurony lustrzane

Autor
Abstrakt

The discovery of mirror neurons may be one of the most important discoveries of recent years. The new theory helps explain the foundation of the existing trends in psychotherapy. The article contains an attempt to clarify some of the assumptions of transactional analysis with the conceptual theory of mirror neurons. The article contains a brief reference to the educational process.

Pobrania
Statystyki pobrań niedostępne.
Biogram autora
  1. Zbigniew Wieczorek, dr - Akademia im. J. Długosza w Częstochowie

    doktor nauk humanistycznych, adiunkt w Zakładzie Pedagogiki Społecznej i Te- rapii Pedagogicznej. Posiada piętnastoletnie doświadczenie w prowadzeniu tre- ningów asertywności oraz treningów umiejętności społecznych. Zainteresowania zawodowe koncentrują się wokół szeroko rozumianej komunikacji społecznej oraz wykorzystania technik różnych szkół terapeutycznych w procesach samo- rozwoju i uczenia się nowych zachowań. Zainteresowania prywatne to jazda na rowerze, wspinaczka skałkowa i turystyka górska.

Cover Image
Pobrania
Opublikowane
30.12.2012
Dział
Varia
Licencja

Mam świadomość, że czasopismo jest wydawane na licencji Creative Commons - Uznanie autorstwa (​https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/legalcode).

Przesyłając artykuł wyrażam zgodę na jego udostępnienie na tej licencji

Jak cytować

Wieczorek, Z. (2012). „Lustereczko, powiedz przecie...”, czyli analiza transakcyjna i neurony lustrzane. Edukacyjna Analiza Transakcyjna, 1, 79-90. https://czasopisma.ujd.edu.pl/index.php/EAT/article/view/11

Inne teksty tego samego autora

1 2 3 > >>