Nr 12 (2023)

					Pokaż  Nr 12 (2023)

Edukacyjna Analiza Transakcyjna, nr 11, rok 2022

Pismo Zespołu Badawczego Edukacyjnej Analizy Transakcyjnej

Kontakt z Redakcją: educational.ta@ujd.edu.pl

Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu  Jana Długosza w Częstochowie

42-200 Częstochowa, ul. Waszyngtona 4/8

tel. (34) 378-43-29, faks (34) 378-43-19

http://ujd.edu.pl

e-mail: wydawnictwo@ujd.edu.pl

Czasopismo uzyskało wsparcie w ramach programu „ Rozwój czasopism naukowych" umowa Nr RCN/SP/0403/2021/1

Opublikowane: 2023-12-28

  • Technika pustego krzesła i jego użycie w psychoterapii

    Tony White
    15-29
    DOI: https://doi.org/10.16926/eat.2023.12.01
  • Uczniowskie adaptacje osobowości, cz. I

    Jarosław Jagieła
    53-74
    DOI: https://doi.org/10.16926/eat.2023.12.03
  • Świadomość seksualna a strukturalizacja czasu rozumiana zgodnie z założeniami analizy transakcyjnej. Raport z badań

    Weronika Karaś
    75-86
    DOI: https://doi.org/10.16926/eat.2023.12.04
  • Modele językowe sztucznej inteligencji w relacjach komputer człowiek z perspektywy analizy transakcyjnej

    Zbigniew Łęski
    87-101
    DOI: https://doi.org/10.16926/eat.2023.12.05
  • Estymacja stanów ego: perspektywa uczenia maszynowego

    Jacek Szedel, Bożena Wieczorek
    103-119
    DOI: https://doi.org/10.16926/eat.2023.12.06
  • Wpływ Embrace Therapy® w ujęciu analizy transakcyjnej na domknięcie potrzeb („głasków”) wewnętrznego dziecka, zmianę perspektywy oceny sytuacji i uwolnienie trudnych emocji

    Dagmara Szymańska
    121-148
    DOI: https://doi.org/10.16926/eat.2023.12.07

  • Zaburzenia osobowości a stany Ja – mediująca rola zdolności do mentalizacji

    Piotr Przybylski, Lidia Cierpiałkowska, Dominika Rusnak
    31-52
    DOI: https://doi.org/10.16926/eat.2023.12.02
  • Postawy egzystencjalne młodzieży akademickiej w postpandemicznym społeczeństwie cyfrowym

    Katarzyna Nowak
    151-168
    DOI: https://doi.org/10.16926/eat.2023.12.08
  • Skutki oddziaływania ICT – chaos i ”zagubienie” informacyjne w opinii uczniów i nauczycieli

    Eunika Baron-Polańczyk
    169-185
    DOI: https://doi.org/10.16926/eat.2023.12.09
  • Doświadczenie groomingu w perspektywie „cyfrowych tubylców”

    Natalia Pendziałek
    187-202
    DOI: https://doi.org/10.16926/eat.2023.12.10
  • Szkoła wielokulturowa. Tożsamość i system wartości uczniów

    Anna Kropiewnicka-Mielko
    203-218
    DOI: https://doi.org/10.16926/eat.2023.12.11
  • (Nie) agresywne, (nie) brutalne gry komputerowe – wyzwania definicyjne

    Izabela Mikołajewska, Agata Mikolajewska- Furmanek
    219-231
    DOI: https://doi.org/10.16926/eat.2023.12.12
  • Tutoring: znaczenia nadawane pojęciu przez tutorów. Analiza pola semantycznego

    Monika Czyżewska, Ewa Duda, Magda Lejzerowicz, Anna Perkowska-Klejman, Ada Sarnat-Ciastko, Edyta Zawadzka
    233-245
    DOI: https://doi.org/10.16926/eat.2023.12.13
  • Bunkier/schron, jako miejsce uczenia się sytuacyjnego na przykładzie eksperymentu ochrony życia w warunkach zagrożenia

    Dorota Anna Siemieniecka
    247-264
    DOI: https://doi.org/10.16926/eat.2023.12.14

Loading...