Edukacyjna Analiza Transakcyjna, ISSN 2299-7466  eISSN 2658-1825

[rec.] Widawska E., Pierzchała A. (2020). Kwestionariusz Potrzeb Edukacyjnych (KPE). Podręcznik Pracowni Narzędzi Badawczych Komitetu Nauk Pedagogicznych PAN. Przegląd Badań Edukacyjnych, 30a (wydanie specjalne), ss. 45

Autor
Słowa kluczowe:
narzędzie badawcze, edukator, głody, potrzeby, kwestionariusz
Abstrakt

Recenzja opracowania Edyty Widawskiej i Anny Pierzchały: Kwestionariusz Potrzeb Edukacyjnych (KPE)

Pobrania
Statystyki pobrań niedostępne.
Biogram autora
  1. Zbigniew Wieczorek - Uniwersytet Humanistyczno - Przyrodniczy im. Jana Długosza w Częstochowie

    Pedagog społeczny i socjolog, doktor nauk humanistycznych, pracownik Katedry Badań nad Edukacją UJD w Częstochowie. Posiada ponad dwudziestoletnie doświadczenie w prowadzeniu treningów asertywności oraz treningów umiejętności społecznych. Zainteresowania zawodowe koncentrują się wokół szeroko rozumianej komunikacji społecznej oraz wykorzystania technik rożnych szkół terapeutycznych w procesach samorozwoju i uczenia się nowych zachowań. Zainteresowania prywatne to jazda na rowerze, wspinaczka skałkowa i turystyka górska.

Bibliografia

Widawska E., Pierzchała A. (2020). Kwestionariusz Potrzeb Edukacyjnych (KPE). Podręcznik Pracowni Narzędzi Badawczych Komitetu Nauk Pedagogicznych PAN. Przegląd Badań Edukacyjnych, 30a (wydanie specjalne), ss. 45

Cover Image
Opublikowane
30.12.2020
Dział
Recenzje
Licencja

Prawa autorskie (c) 2020 Zbigniew Wieczorek

Creative Commons License

Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0 Międzynarodowe.

Mam świadomość, że czasopismo jest wydawane na licencji Creative Commons - Uznanie autorstwa (​https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/legalcode).

Przesyłając artykuł wyrażam zgodę na jego udostępnienie na tej licencji

Jak cytować

Wieczorek, Z. (2020). [rec.] Widawska E., Pierzchała A. (2020). Kwestionariusz Potrzeb Edukacyjnych (KPE). Podręcznik Pracowni Narzędzi Badawczych Komitetu Nauk Pedagogicznych PAN. Przegląd Badań Edukacyjnych, 30a (wydanie specjalne), ss. 45. Edukacyjna Analiza Transakcyjna, 9, 335-339. https://doi.org/10.16926/eat.2020.09.21

Podobne artykuły

1-10 z 35

Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.