Edukacyjna Analiza Transakcyjna, ISSN 2299-7466  eISSN 2658-1825

Emotional literacy

Autor
  • Jarosław Jagieła, dr hab.prof. AJD

    Akademia im. J. Długosza w Częstochowie
Abstrakt

„Transactional Analysis Journal” (TAJ) to międzynarodowe czasopismo poświęcone ewolucji teorii i praktyki analizy transakcyjnej oraz jej zastosowań w psychoterapii, po- radnictwie, rozwoju organizacji oraz edukacji. Kwartalnik ukazuje się od roku 1971 i prezentuje artykuły naukowe ze wszystkich perspektyw teoretycznych i obszarów za- stosowań koncepcji Berne’a. Ukazują się tu badania stosujące zarówno metodologię ilo- ściową, jak i jakościową, a także studia przypadków, analizy literaturoznawcze, recenzje książek czy teksty eseistyczne. W dziale Czytając TAJ będziemy nawiązywać do najbar- dziej interesujących artykułów, jakie ukazały się w tym prestiżowym kwartalniku, po to, aby ich treść przybliżyć naszym czytelnikom.

Pobrania
Statystyki pobrań niedostępne.
Biogram autora
  1. Jarosław Jagieła, dr hab.prof. AJD - Akademia im. J. Długosza w Częstochowie

    pedagog społeczny i psychoterapeuta. Kierownik Zespołu Badawczego Edukacyjnej Analizy Transakcyjnejw Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Wykładowca w KatedrzePsychopedagogiki Akademii Ignatianum w Krakowie. Redaktor naczelnyrocznika „Edukacyjna Analiza Transakcyjna” i „Biblioteki Edukacyjnej Analizy Transakcyjnej”. Autor 20 książek i ponad 300 artykułów naukowych i popularnonaukowych.

Cover Image
Pobrania
Opublikowane
21.12.2016
Dział
Czytając TAJ
Licencja

Mam świadomość, że czasopismo jest wydawane na licencji Creative Commons - Uznanie autorstwa (​https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/legalcode).

Przesyłając artykuł wyrażam zgodę na jego udostępnienie na tej licencji

Jak cytować

Jagieła, J. (2016). Emotional literacy. Edukacyjna Analiza Transakcyjna, 5, 245-249. https://doi.org/10.16926/eat.2016.05.15

Inne teksty tego samego autora

1 2 3 4 > >>