Analiza transakcyjna w budowaniu klimatu szkoły – w poszukiwaniu pozytywnej profilaktyki zachowań ryzykownych
DOI:
https://doi.org/10.16926/eat.2016.05.07Słowa kluczowe:
profilaktyka pozytywna, klimat szkoły, analiza transakcyjnaAbstrakt
The aim of the article is to demonstrate usefulness of transactional analysis as a method of shaping school climate. The author begins with describing the present state of social prevention, and then, on the basis of positive prevention, outlines the importance of school climate. Next, he analyses usefulness of transactional analysis as a method of creating positive school climate and concludes his reflections.
Downloads
Download data is not yet available.
Pobrania
Opublikowane
2016-12-20
Jak cytować
Kania, S. (2016). Analiza transakcyjna w budowaniu klimatu szkoły – w poszukiwaniu pozytywnej profilaktyki zachowań ryzykownych. Edukacyjna Analiza Transakcyjna, (5), 111–121. https://doi.org/10.16926/eat.2016.05.07
Numer
Dział
Analiza transakcyjna w edukacji
Licencja
Mam świadomość, że czasopismo jest wydawane na licencji Creative Commons - Uznanie autorstwa (https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/legalcode).
Przesyłając artykuł wyrażam zgodę na jego udostępnienie na tej licencji