Nr 13 (2024)

Czasopismo „Edukacyjna Analiza Transakcyjna” dedykowane jest pedagogom, nauczycielom, psychologom i wszystkim osobom korzystającym z założeń analizy transakcyjnej czy to w życiu zawodowym, czy prywatnym. Może także stać się inspiracją dla tych, którzy dopiero zetknęli się z koncepcją E. Berne'a, ale zaczynają dostrzegać jej potencjał.
Czasopismo jest na liście czasopism punktowanych Ministerstwa Edukacji i Nauki. Publikowane artykuły artykuły otrzymują 70 punktów
Czasopismo uzyskało dofinansowany ze środków Ministerstwa Edukacji i Nauki w ramach programu „Rozwój czasopism naukowych”
https://czasopisma.ujd.edu.pl/index.php/EAT/projekty
Opublikowane: 30.12.2024
Pełny numer
Analiza transakcyjna w edukacji
-
-
-
-
Agnieszka Kolek, Sylwia Galanciak
Na pograniczu dziedzin
-
Inclusive education from a sociological and pedagogical perspective: report from Polish research
287-306Dagmara Kubiak, Magdalena Popowska-Bracka -
Sara Pellegrini
-
Anna Zamkowska, Piotr Nogaj
-
Andrzej Bogdański