Edukacyjna Analiza Transakcyjna, ISSN 2299-7466  eISSN 2658-1825

[Review of the book] Karen Minikin (2024). Radical-Relational Perspectives in Transactional Analysis Psychotherapy: Oppression, Alienation, Reclamation. Routledge Taylor & Francis Group, 178 pp.

Autor
Abstrakt

[Review of the book] KarenMinikin(2024). Radical-Relational Perspectives in Transactional Analysis Psychotherapy: Oppression, Alienation, Reclamation. Routledge Taylor & Francis Group, 178 pp.

Pobrania
Statystyki pobrań niedostępne.
Biogram autora
  1. Zbigniew Wieczorek - Uniwersytet Jana Długosza w Częstochowie

    Pedagog społeczny i socjolog, doktor nauk humanistycznych, pracownik Katedry Badań nad Edukacją UJD w Częstochowie. Posiada ponad dwudziestoletnie doświadczenie w prowadzeniu treningów asertywności oraz treningów umiejętności społecznych. Zainteresowania zawodowe koncentrują się wokół szeroko rozumianej komunikacji społecznej oraz wykorzystania technik rożnych szkół terapeutycznych w procesach samorozwoju i uczenia się nowych zachowań. Zainteresowania prywatne to jazda na rowerze, wspinaczka skałkowa i turystyka górska.

Cover Image
Opublikowane
30.12.2024
Dział
Recenzje
Licencja

Prawa autorskie (c) 2024 Zbigniew Wieczorek

Creative Commons License

Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0 Międzynarodowe.

Mam świadomość, że czasopismo jest wydawane na licencji Creative Commons - Uznanie autorstwa (​https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/legalcode).

Przesyłając artykuł wyrażam zgodę na jego udostępnienie na tej licencji

Jak cytować

[Review of the book] Karen Minikin (2024). Radical-Relational Perspectives in Transactional Analysis Psychotherapy: Oppression, Alienation, Reclamation. Routledge Taylor & Francis Group, 178 pp. (2024). Edukacyjna Analiza Transakcyjna, 13, 485-491. https://doi.org/10.16926/eat.2024.13.29