Edukacyjna Analiza Transakcyjna, ISSN 2299-7466  eISSN 2658-1825

Socjopedagogiczne implikacje analizy transakcyjnej w obszarze badań nad aktywnością społeczną

Autor
Abstrakt

The article attempts to indicate similarities in the interpretation of the social reality between sociological theories and the theory of transactional analysis. This allows for the application of transactional analysis in describing a wide range of social processes. The process chosen for the analysis in this paper is social activity in the area of participating in the participatory budget.

Pobrania
Statystyki pobrań niedostępne.
Biogram autora
  1. Zbigniew Wieczorek, dr - Akademia im. J. Długosza w Częstochowie

    pedagog społeczny i socjolog, doktor nauk humanistycznych, adiunkt w Zakła- dzie Pedagogiki Społecznej i Terapii Pedagogicznej w AJD. Piętnastoletnie do-świadczenie w prowadzeniu treningów asertywności oraz treningów umiejętno-ści społecznych. Zainteresowania zawodowe koncentrują się wokół szeroko ro- zumianej komunikacji społecznej oraz wykorzystania technik różnych szkół te- rapeutycznych w procesach samorozwoju i uczenia się nowych zachowań. Zainte- resowania prywatne to jazda na rowerze, wspinaczka skałkowa i turystyka górska.

Cover Image
Pobrania
Opublikowane
17.12.2013
Dział
Na pograniczu dziedzin
Licencja

Mam świadomość, że czasopismo jest wydawane na licencji Creative Commons - Uznanie autorstwa (​https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/legalcode).

Przesyłając artykuł wyrażam zgodę na jego udostępnienie na tej licencji

Jak cytować

Wieczorek, Z. (2013). Socjopedagogiczne implikacje analizy transakcyjnej w obszarze badań nad aktywnością społeczną. Edukacyjna Analiza Transakcyjna, 2, 101-114. https://czasopisma.ujd.edu.pl/index.php/EAT/article/view/30

Inne teksty tego samego autora

1 2 3 > >>