Socjopedagogiczne implikacje analizy transakcyjnej w obszarze badań nad aktywnością społeczną
- Autor
-
-
Zbigniew Wieczorek, dr
Akademia im. J. Długosza w Częstochowie
-
- Abstrakt
-
The article attempts to indicate similarities in the interpretation of the social reality between sociological theories and the theory of transactional analysis. This allows for the application of transactional analysis in describing a wide range of social processes. The process chosen for the analysis in this paper is social activity in the area of participating in the participatory budget.
- Pobrania
-
Statystyki pobrań niedostępne.
- Biogram autora
- Pobrania
- Opublikowane
- 17.12.2013
- Numer
- Nr 2 (2013)
- Dział
- Na pograniczu dziedzin
- Licencja
-
Mam świadomość, że czasopismo jest wydawane na licencji Creative Commons - Uznanie autorstwa (https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/legalcode).
Przesyłając artykuł wyrażam zgodę na jego udostępnienie na tej licencji
Jak cytować
Wieczorek, Z. (2013). Socjopedagogiczne implikacje analizy transakcyjnej w obszarze badań nad aktywnością społeczną. Edukacyjna Analiza Transakcyjna, 2, 101-114. https://czasopisma.ujd.edu.pl/index.php/EAT/article/view/30
Inne teksty tego samego autora
- Zbigniew Wieczorek, Od Redakcji , Edukacyjna Analiza Transakcyjna: Nr 13 (2024)