References
Attali, J. (2017). Vivement après‐demain. Paris: Pluriel.
Bocheński, J. (1993). Sens życia i inne eseje. Kraków: Wydawnictwo Philed.
Gara, J. (2021). Istnienie i wychowanie. Egzystencjalne inspiracje myślenia i działania pedagogicznego. Warszawa: Wydawnictwo Akademii Pedagogiki Specjalnej.
Kozielecki, J. (1995). Koniec wieku nieodpowiedzialności. Eseje humanistyczne. Warszawa: Wydawnictwo Jacek Santorski & Co.
Kuhn, T. (2020). Struktura rewolucji naukowych. Warszawa: Wydawnictwo: Aletheia.
Nancy, J.-L. (2016). Que faire. Paris: Galilée.
Serreau, C. (2022). Le monde qui marchait sur la tête est en train de remettre ses idées a l’endroit. Online: https://www.af-ccc.fr/lemonde-qui-marchait-surla-tete/ [dostęp: 31.01.2022].
Witkowski, L. (2007). Między pedagogiką, filozofią i kulturą. Studia, eseje, szkice. T. 3. Warszawa: Instytut Badań Edukacyjnych.
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Copyright (c) 2022 Podstawy Edukacji