Tom 5 (2012): Podstawy Edukacji. Propozycje metodologiczne
Podstawy Edukacji
Podstawy Edukacji
Artykuły i tomy
Zaproszenie do publikowania
Aktualny tom
Nasi Autorzy
Poprzednie tomy
Czasopismo
O czasopiśmie
Projekty wspierające
Polityka Open Access
Zasady etyczne publikacji
Dla autorów
Zasady nadsyłania tekstów
Zasady recenzowania
Zgłoś artykuł
Redakcja
Redakcja czasopisma
Rada naukowa
Recenzenci
Kontakt
Zarejestruj
Zaloguj
Zmień język, obecnie wybrany to:
Język Polski
English
Zarejestruj
Zaloguj
Zmień język, obecnie wybrany to:
Język Polski
English
Tom 5 (2012)
Opublikowany grudnia 31, 2012
Podstawy Edukacji. Propozycje metodologiczne
Pełny numer
Pdf
Od redakcji
Andrzej Gofron, Agnieszka Kozerska
7-10
Od redaktorów naukowych
Pdf
Studia i Rozprawy
Andrzej Gofron
13-34
Współczynnik humanistyczny nauk pedagogicznych
Pdf
Danuta Urbaniak-Zając
35-45
Od metodologii normatywnej do metodologii będącej samowiedzą nauki
Pdf
Beata Gofron
47-63
Proces kształcenia jako otwarta kulturowo przestrzeń badań i praktyk dydaktycznych
Pdf
Jacek Malikowski
65-84
Między monosubiektywnym poznaniem a intersubiektywną funkcjonalnością i komunikowalnością wiedzy w edukacji początku XXI wieku
Pdf
Robert Janik
85-104
Geneza metodologii nauk społecznych i początkowe etapy jej rozwoju
Pdf
Jarosław Jagieła
107-118
Metody oceny kompetencji interpersonalnych nauczyciela. Model Okna Johari i diagram dyskontowania transakcyjnego jako postulowane narzędzia badań pedeutologicznych
Pdf
Monika Adamska-Staroń, Beata Łukasik
119-138
Hermeneutyka pedagogiczna jako orientacja metodologiczna
Pdf
Małgorzata Piasecka
139-156
Marzenia sprawcze i ponadosobiste w perspektywie badań narracyjnych
Pdf
Wioletta Sołtysiak
157-165
Qualia komunikatów medialnych
Pdf
Agnieszka Kozerska
169-182
Metodologiczne koncepcje badań nad środowiskiem edukacyjnym
Pdf
Jerzy Kułaczkowski
183-190
Aspekty metodologiczne pedagogiki rodziny
Pdf
Maciej Woźniczka
191-208
W stronę metodologii dydaktyki filozofii
Pdf
Karol Motyl
209-223
Humor jako kategoria badawcza w pedagogice
Pdf
Artur Stachura
227-235
Diagnozowanie przebiegu uczenia się z wykorzystaniem hipertekstu Diagnoza systemu dynamicznego jako cel badania
Pdf
Urszula Augustyńska
237-243
Znaczenie hipotez w badaniach społecznych
Pdf
Yuliya Sakalova
245-256
Koncepcje metodologiczne i metody badawcze stosowane w nauczaniu języków obcych
Pdf
Janina Kosmala
257-267
Zastosowanie regresji krokowej do analizy badań dotyczących informatyzacji procesu edukacji
Pdf
×
Nazwa użytkownika (np. jankowalski)
*
Wymagane
Hasło (dozwolone małe litery i cyfry)
*
Wymagane
Zapomniałeś(aś) hasła?
Zapamiętaj nazwę użytkownika i hasło
Zaloguj się
Brak konta?
Zarejestruj się