Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Zgłoszenia
Zespół redakcyjny
Rada Naukowa
Lista recenzentów
Kontakt
Open Access
Autorzy
Procedura recenzowania
Etyka publikacji
Indeksowanie
English
Język Polski
Zarejestruj
Zaloguj
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Zgłoszenia
Zespół redakcyjny
Rada Naukowa
Lista recenzentów
Kontakt
Open Access
Autorzy
Procedura recenzowania
Etyka publikacji
Indeksowanie
Język / Language
English
Język Polski
Szukaj
Zarejestruj
Zaloguj
Nr 12 (2023)
Strona domowa
/
Archiwum
/
Nr 12 (2023)
DOI:
https://doi.org/10.16926/eat.2023.12.
Opublikowane:
2023-12-28
PDF
Od redakcji
9-11
Od Redakcji
Analiza transakcyjna w edukacji
Technika pustego krzesła i jego użycie w psychoterapii
Tony White
15-29
PDF (English)
Uczniowskie adaptacje osobowości, cz. I
Jarosław Jagieła
53-74
PDF (English)
Świadomość seksualna a strukturalizacja czasu rozumiana zgodnie z założeniami analizy transakcyjnej. Raport z badań
Weronika Karaś
75-86
PDF (English)
Modele językowe sztucznej inteligencji w relacjach komputer człowiek z perspektywy analizy transakcyjnej
Zbigniew Łęski
87-101
PDF (English)
Estymacja stanów ego: perspektywa uczenia maszynowego
Jacek Szedel, Bożena Wieczorek
103-119
PDF (English)
Wpływ Embrace Therapy® w ujęciu analizy transakcyjnej na domknięcie potrzeb („głasków”) wewnętrznego dziecka, zmianę perspektywy oceny sytuacji i uwolnienie trudnych emocji
Dagmara Szymańska
121-148
PDF (English)
Raporty z badań
Zaburzenia osobowości a stany Ja – mediująca rola zdolności do mentalizacji
Piotr Przybylski, Lidia Cierpiałkowska, Dominika Rusnak
31-52
PDF (English)
Postawy egzystencjalne młodzieży akademickiej w postpandemicznym społeczeństwie cyfrowym
Katarzyna Nowak
151-168
PDF (English)
Skutki oddziaływania ICT – chaos i ”zagubienie” informacyjne w opinii uczniów i nauczycieli
Eunika Baron-Polańczyk
169-185
PDF (English)
Doświadczenie groomingu w perspektywie „cyfrowych tubylców”
Natalia Pendziałek
187-202
PDF (English)
Szkoła wielokulturowa. Tożsamość i system wartości uczniów
Anna Kropiewnicka-Mielko
203-218
PDF (English)
(Nie) agresywne, (nie) brutalne gry komputerowe – wyzwania definicyjne
Izabela Mikołajewska, Agata Mikolajewska- Furmanek
219-231
PDF (English)
Tutoring: znaczenia nadawane pojęciu przez tutorów. Analiza pola semantycznego
Monika Czyżewska, Ewa Duda, Magda Lejzerowicz, Anna Perkowska-Klejman, Ada Sarnat-Ciastko, Edyta Zawadzka
233-245
PDF (English)
Bunkier/schron, jako miejsce uczenia się sytuacyjnego na przykładzie eksperymentu ochrony życia w warunkach zagrożenia
Dorota Anna Siemieniecka
247-264
PDF (English)
Na pograniczu dziedzin
Dostosowanie warunków i form egzaminu ósmoklasisty z języka polskiego dla ucznia w spektrum autyzmu
Iwona Skrzypczyk-Gałkowska
267-284
PDF (English)
Idea projektowania uniwersalnego w procesie edukacyjnym na Uniwersytecie. „Projektowanie uniwersalne przestrzenią równych szans i dostępności dla osób z niepełnosprawnościami”
Wioletta Sołtysiak
285-293
PDF (English)
Recenzje
[rec.] Iveta Kovalčíková, Joanna Miecznik-Warda (2022). Szybkość motoryczna i szybkość umysłowa jako wyznaczniki szkolnych osiągnięć ucznia. Kraków: Wydawnictwo: Petrus, ss.220
Olena Bocharova
297-301
PDF
[rec.] Nauczyciele – nauczycielom. Przestrzenie edukacji (2022, red. Marta Mamet-Michalkiewicz) w świetle wybranych aspektów analizy transakcyjnej – artykuł recenzyjny
Beata Karpińska-Musiał
303-309
PDf
[rec.] Sari van Poelje, Anne de Graaf (red.) (2021). New Theory and Practice of Transactional Analysis in Organizations: On the Edge (1st ed.). London – New York: Routledge Taylor & Francis Group, ss. 202
Zbigniew Wieczorek
311-314
PDF
[rec.] Monika Dawid-Sawicka, Elżbieta Stelmach (2023). 13 wzorców dobrej komunikacji i relacji. Analiza transakcyjna w praktyce. Warszawa: Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o., ss. 226
Jarosław Jagieła
315-317
PDF
Loading...
English
Język Polski
dla czytelników
dla autorów
dla bibliotekarzy
Make a Submission
Słowa kluczowe