Educational Transactional Analysis, ISSN 2299-7466  eISSN 2658-1825

[rec.] Agnieszka Wróbel, Asertywność na co dzień, czyli jak żyć w zgodzie ze sobą i innymi .

Authors
Downloads
Download data is not yet available.
Author Biography
  1. Zbigniew Wieczorek, dr, Akademia im. J. Długosza w Częstochowie

    Pedagog społeczny i socjolog, doktor nauk humanistycznych, adiunkt w Zakła-dzie Pedagogiki Społecznej i Terapii Pedagogicznej. Posiada piętnastoletnie do-świadczenie w prowadzeniu treningów asertywności oraz treningów umiejętno-ści społecznych. Zainteresowania zawodowe koncentrują się wokół szeroko ro-zumianej komunikacji społecznej oraz wykorzystania technik różnych szkół te-rapeutycznych w procesach samorozwoju i uczenia się nowych zachowań. Zain- teresowania pozazawodowe to jazda na rowerze, wspinaczka skałkowa i tury-styka górska.

Cover Image
Downloads
Published
2014-12-18
Section
Reviews
License

AUTHOR'S STATEMENT

I am aware that the Educational Transactional Analysis journal is published under a Creative Commons license - Attribution (https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/legalcode).

By submitting the article, I agree to make it available under this license

How to Cite

Wieczorek, Z. (2014). [rec.] Agnieszka Wróbel, Asertywność na co dzień, czyli jak żyć w zgodzie ze sobą i innymi . The Educational Transactional Analysis, 3, 159-161. https://doi.org/10.16926/eat.2014.03.10

Most read articles by the same author(s)

1 2 3 > >>