Edukacyjna Analiza Transakcyjna, ISSN 2299-7466  eISSN 2658-1825

Nadanie imienia – początek biografii a skrypt

Autor
Słowa kluczowe:
nadanie imienia, skrypt, wpływ imienia na życie jednostki
Pobrania
Statystyki pobrań niedostępne.
Biogramy autorów
  1. Dorota Gębuś, dr - Akademia im. J. Długosza w Częstochowie

    pedagog społeczny i socjolog, doktor nauk humanistycz-nych, adiunkt w Zakładzie Pedagogiki Społecznej i Terapii Pedagogicznej Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Absolwentka Studiów Pody-plomowych w zakresie Terapii Patologii Zachowań. Praktyk Neurolingwistycznego Programowania. Zainteresowania naukowe: pedagogika twórczo-ści (rozwijanie zdolności i umiejętności twórczych oraz ich wykorzystanie w pracy pedagogicznej), techniki pracy umysłowej, problematyka współczesnej rodziny, komunikacja interpersonalna, edukacyjna analiza transakcyjna.

  2. Jarosław Jagieła, dr hab.prof. AJD - Akademia im. J. Długosza w Częstochowie

    pedagog społeczny i psychoterapeuta. Kierownik Zespołu Badawczego Edukacyjnej Analizy Transakcyjnejw Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Wykładowca w KatedrzePsychopedagogiki Akademii Ignatianum w Krakowie. Redaktor naczelnyrocznika „Edukacyjna Analiza Transakcyjna” i „Biblioteki Edukacyjnej Analizy Transakcyjnej”. Autor 20 książek i ponad 300 artykułów nauko- wych i popularnonaukowych.

Cover Image
Pobrania
Opublikowane
20.12.2016
Dział
Raporty z badań
Licencja

Mam świadomość, że czasopismo jest wydawane na licencji Creative Commons - Uznanie autorstwa (​https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/legalcode).

Przesyłając artykuł wyrażam zgodę na jego udostępnienie na tej licencji

Jak cytować

Gębuś, D., & Jagieła, J. (2016). Nadanie imienia – początek biografii a skrypt. Edukacyjna Analiza Transakcyjna, 5, 179-197. https://doi.org/10.16926/eat.2016.05.12

Podobne artykuły

1-10 z 183

Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.

Inne teksty tego samego autora

<< < 1 2 3 4 5 > >>