Educational Transactional Analysis, ISSN 2299-7466  eISSN 2658-1825

Sprawozdanie z XXII Konferencji Polskiego Towarzystwa Diagnostyki Edukacyjnej

Authors
Downloads
Download data is not yet available.
Author Biography
  1. Zbigniew Wieczorek, dr, Akademia im. J. Długosza w Częstochowie

    pedagog społeczny i socjolog, doktor nauk humani- stycznych, adiunkt w Zakładzie Pedagogiki Społecznej i Terapii Pedago- gicznej Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Posiada piętnastolet-nie doświadczenie w prowadzeniu treningów asertywności oraz treningów umiejętności społecznych. Zainteresowania zawodowe koncentrują się wo-kół szeroko rozumianej komunikacji społecznej oraz wykorzystania technik różnych szkół terapeutycznych w procesach samorozwoju i uczenia się no-wych zachowań. Zainteresowania prywatne to jazda na rowerze, wspinaczkaskałkowa i turystyka górska.

Cover Image
Downloads
Published
2016-12-21
Section
Reports
License

AUTHOR'S STATEMENT

I am aware that the Educational Transactional Analysis journal is published under a Creative Commons license - Attribution (https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/legalcode).

By submitting the article, I agree to make it available under this license

How to Cite

Wieczorek, Z. (2016). Sprawozdanie z XXII Konferencji Polskiego Towarzystwa Diagnostyki Edukacyjnej. The Educational Transactional Analysis, 5, 235-255. https://doi.org/10.16926/eat.2016.05.16

Most read articles by the same author(s)

1 2 3 > >>