Edukacyjna Analiza Transakcyjna, ISSN 2299-7466  eISSN 2658-1825

[rec.] Barrow, G., Newton, T. (red.) (2016). Educational Transactional Analysis. An international guide to theory and practice

Autor
Abstrakt

Recenzja książki: Barrow, G., Newton, T. (red.) (2016). Educational Transactional Analysis. An international guide to theory and practice

Pobrania
Statystyki pobrań niedostępne.
Biogram autora
  1. Anna Pierzchała, dr - Akademia im. J. Długosza w Częstochowie

    doktor nauk humanistycznych w zakresie pedagogiki, pra-cownik Instytutu Pedagogiki Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie, członek działającego na Wydziale Pedagogicznym AJD Zespołu Badawczego Edukacyjnej Analizy Transakcyjnej, certyfikowany terapeuta pedagogiczny. Jej zainteresowania naukowe oscylują wokół możliwości wykorzystywania założeń koncepcji analizy transakcyjnej na gruncie działalności edukacyjnej oraz terapii pedagogicznej uczniów z dysleksją, ADHD oraz zaburzeniami zachowania.

Cover Image
Pobrania
Opublikowane
21.12.2016
Dział
Recenzje
Licencja

Mam świadomość, że czasopismo jest wydawane na licencji Creative Commons - Uznanie autorstwa (​https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/legalcode).

Przesyłając artykuł wyrażam zgodę na jego udostępnienie na tej licencji

Jak cytować

Pierzchała, A. (2016). [rec.] Barrow, G., Newton, T. (red.) (2016). Educational Transactional Analysis. An international guide to theory and practice. Edukacyjna Analiza Transakcyjna, 5, 263-267. https://czasopisma.ujd.edu.pl/index.php/EAT/article/view/90

Inne teksty tego samego autora