Educational Transactional Analysis, ISSN 2299-7466  eISSN 2658-1825

[rec.] Barrow, G., Newton, T. (red.) (2016). Educational Transactional Analysis. An international guide to theory and practice

Authors
Abstract

Recenzja książki: Barrow, G., Newton, T. (red.) (2016). Educational Transactional Analysis. An international guide to theory and practice

Downloads
Download data is not yet available.
Author Biography
  1. Anna Pierzchała, dr, Akademia im. J. Długosza w Częstochowie

    doktor nauk humanistycznych w zakresie pedagogiki, pra-cownik Instytutu Pedagogiki Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie, członek działającego na Wydziale Pedagogicznym AJD Zespołu Badawczego Edukacyjnej Analizy Transakcyjnej, certyfikowany terapeuta pedagogiczny. Jej zainteresowania naukowe oscylują wokół możliwości wykorzystywania założeń koncepcji analizy transakcyjnej na gruncie działalności edukacyjnej oraz terapii pedagogicznej uczniów z dysleksją, ADHD oraz zaburzeniami zachowania.

Cover Image
Downloads
Published
2016-12-21
Section
Reviews
License

I am aware that the Educational Transactional Analysis journal is published under a Creative Commons license - Attribution (https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/legalcode).

By submitting the article, I agree to make it available under this license

How to Cite

Pierzchała, A. (2016). [rec.] Barrow, G., Newton, T. (red.) (2016). Educational Transactional Analysis. An international guide to theory and practice. The Educational Transactional Analysis, 5, 263-267. https://czasopisma.ujd.edu.pl/index.php/EAT/article/view/90

Most read articles by the same author(s)