Educational Transactional Analysis, ISSN 2299-7466  eISSN 2658-1825

Pro memoria. Profesor Władysław Piotr Zaczyński (1930–2017)

Authors
Abstract

Artykuł poświęcony pamięci zmarłego 23 grudnia 2017 roku, prof. Władysława Piotra Zaczyńskiego. Jednego z najbardziej rozpoznawalnych i cenionych polskich dydaktyków i metodologów pedagogiki.

Downloads
Download data is not yet available.
Author Biographies
  1. Jarosław Jagieła, dr hab.prof. AJD, Akademia im. J. Długosza w Częstochowie

    pedagog społeczny i psychoterapeuta. Kierownik Zespołu Badawczego Edukacyjnej Analizy Transakcyjnejw Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Wykładowca w KatedrzePsychopedagogiki Akademii Ignatianum w Krakowie. Redaktor naczelnyrocznika „Edukacyjna Analiza Transakcyjna” i „Biblioteki Edukacyjnej Analizy Transakcyjnej”. Autor 20 książek i ponad 300 artykułów naukowych i popularnonaukowych.

  2. Zbigniew Łęski, dr, Akademia im. J. Długosza w Częstochowie

    dr nauk humanistycznych w zakresie pedagogiki. Adiunkt w Zakładzie Psychoprofilaktyki na Wydziale Pedagogicznym Akademii im. J. Długosza w Częstochowie. Absolwent Studium Pomocy Psychologicznej,Podyplomowego Studium Komunikacji Społecznej i Mediów oraz szeregu kursów, szkoleń i warsztatów z zakresu umiejętności społecznych. Członek działającego przy Wydziale Pedagogicznym AJD w Częstochowie Zespołu Badawczego Edukacyjnej Analizy Transakcyjnej. Zainteresowania naukowe oscylują wokół tematyki relacji pomiędzy człowiekiem a nowymi mediami – ich charakteru, rodzaju oraz jakości, z perspektywy transakcyjnej.

Cover Image
Downloads
Published
2017-12-30
Section
Editorial
License

I am aware that the Educational Transactional Analysis journal is published under a Creative Commons license - Attribution (https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/legalcode).

By submitting the article, I agree to make it available under this license

How to Cite

Jagieła, J., & Łęski, Z. (2017). Pro memoria. Profesor Władysław Piotr Zaczyński (1930–2017). The Educational Transactional Analysis, 6, 15-18. https://doi.org/10.16926/eat.2017.06.01

Most read articles by the same author(s)

1 2 3 4 5 6 > >>