Postawy życiowe młodzieży licealnej i ich wybrane osobowościowe korelaty
- Autor
-
-
Joanna Góźdź, mgr
Uniwersytet Śląski -
Ewa Wysocka, dr hab.
Uniwersytet Śląski
-
- Słowa kluczowe:
- postawy życiowe, style przywiązaniowe, młodzież licealna, poczucie stresu, agresywność, inteligencja emocjonalna, nadzieja na sukces
- Pobrania
-
Statystyki pobrań niedostępne.
- Biogramy autorów
- Pobrania
- Opublikowane
- 18.12.2014
- Numer
- Nr 3 (2014)
- Dział
- Raporty z badań
- Licencja
-
Mam świadomość, że czasopismo jest wydawane na licencji Creative Commons - Uznanie autorstwa (https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/legalcode).
Przesyłając artykuł wyrażam zgodę na jego udostępnienie na tej licencji
Jak cytować
Góźdź, J., & Wysocka, E. (2014). Postawy życiowe młodzieży licealnej i ich wybrane osobowościowe korelaty. Edukacyjna Analiza Transakcyjna, 3, 95-116. https://doi.org/10.16926/eat.2014.03.06
Podobne artykuły
- Anna Pierzchała, Emotional Intelligence and Reflexivity vs. Passivity in the Perspective of Transactional Analysis: A Research Report , Edukacyjna Analiza Transakcyjna: Nr 13 (2024)
- Katarzyna Nowak, Postawy egzystencjalne młodzieży akademickiej w postpandemicznym społeczeństwie cyfrowym , Edukacyjna Analiza Transakcyjna: Nr 12 (2023)
- Ewa Wysocka, dr hab. prof. UŚ, Joanna Góźdź, mgr, Postawy życiowe młodzieży licealnej i ich wybrane – społeczno-demograficzne – korelaty , Edukacyjna Analiza Transakcyjna: Nr 2 (2013)
- Zbigniew Wieczorek, Personality Traits in the Context of Transactional Analysis and Emotional Intelligence in Young Adults: A Research Report , Edukacyjna Analiza Transakcyjna: Nr 13 (2024)
- Zbigniew Łęski, Modele językowe sztucznej inteligencji w relacjach komputer człowiek z perspektywy analizy transakcyjnej , Edukacyjna Analiza Transakcyjna: Nr 12 (2023)
- Eunika BARON-POLAŃCZYK, Gry komputerowe w hierarchii ważności działań dzieci i młodzieży – raport z badań opinii uczniów i nauczycieli , Edukacyjna Analiza Transakcyjna: Nr 11 (2022)
- Eunika Baron-Polańczyk, Skutki oddziaływania ICT – chaos i ”zagubienie” informacyjne w opinii uczniów i nauczycieli , Edukacyjna Analiza Transakcyjna: Nr 12 (2023)
- Krystyna Moczia, (Nie)codzienność choroby. Kalejdoskop kolorów, zapachów i smaków w szpitalnej szkole , Edukacyjna Analiza Transakcyjna: Nr 9 (2020)
- Dagmara Szymańska, Wpływ Embrace Therapy® w ujęciu analizy transakcyjnej na domknięcie potrzeb („głasków”) wewnętrznego dziecka, zmianę perspektywy oceny sytuacji i uwolnienie trudnych emocji , Edukacyjna Analiza Transakcyjna: Nr 12 (2023)
- Jacek Sypniewski, Wdzięczność w ujęciu analizy transakcyjnej , Edukacyjna Analiza Transakcyjna: Nr 10 (2021)
1-10 z 189
Następny
Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.
Inne teksty tego samego autora
- Ewa Wysocka, dr hab. prof. UŚ, Joanna Góźdź, mgr, Postawy życiowe młodzieży licealnej i ich wybrane – społeczno-demograficzne – korelaty , Edukacyjna Analiza Transakcyjna: Nr 2 (2013)