Postawy życiowe młodzieży licealnej i ich wybrane osobowościowe korelaty
- Autor
-
-
Joanna Góźdź, mgr
Uniwersytet Śląski -
Ewa Wysocka, dr hab.
Uniwersytet Śląski
-
- Słowa kluczowe:
- postawy życiowe, style przywiązaniowe, młodzież licealna, poczucie stresu, agresywność, inteligencja emocjonalna, nadzieja na sukces
- Pobrania
-
Statystyki pobrań niedostępne.
- Biogramy autorów
- Pobrania
- Opublikowane
- 18.12.2014
- Numer
- Nr 3 (2014)
- Dział
- Raporty z badań
- Licencja
-
Mam świadomość, że czasopismo jest wydawane na licencji Creative Commons - Uznanie autorstwa (https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/legalcode).
Przesyłając artykuł wyrażam zgodę na jego udostępnienie na tej licencji
Jak cytować
Góźdź, J., & Wysocka, E. (2014). Postawy życiowe młodzieży licealnej i ich wybrane osobowościowe korelaty. Edukacyjna Analiza Transakcyjna, 3, 95-116. https://doi.org/10.16926/eat.2014.03.06
Podobne artykuły
- Katarzyna Klimkowska, dr hab. prof. UMCS, Zastosowanie podejścia skoncentrowanego na rozwiązaniach we wzmacnianiu stanu Ja-Dorosłego , Edukacyjna Analiza Transakcyjna: Nr 7 (2018)
- Magdalena Wójcik, Preventive and educational support for students with special educational needs in an inclusive education as perceived by teachers , Edukacyjna Analiza Transakcyjna: Nr 13 (2024)
- Joanna Miecznik-Warda, Educational Needs of Young Educators in the Context of Transactional Educational Hungers and in Relation to Professional Personality Types , Edukacyjna Analiza Transakcyjna: Nr 13 (2024)
- Wioletta Sołtysiak, Idea projektowania uniwersalnego w procesie edukacyjnym na Uniwersytecie. „Projektowanie uniwersalne przestrzenią równych szans i dostępności dla osób z niepełnosprawnościami” , Edukacyjna Analiza Transakcyjna: Nr 12 (2023)
- Beata Górnicka, Disability in the perception of students. Results of research on attitudes toward people with disabilities , Edukacyjna Analiza Transakcyjna: Nr 13 (2024)
- Agnieszka Mokrzycka, mgr, Zabawa jako dodatkowa kategoria strukturalizacji czasu , Edukacyjna Analiza Transakcyjna: Nr 4 (2015)
- Jarka Wencel, Perception of the sexual sphere of older people by young people, taking into account ageism attitudes and the level of their own sexual satisfaction , Edukacyjna Analiza Transakcyjna: Nr 13 (2024)
- Zbigniew Łęski, The Profile of Ego States and Experiencing Positive and Negative Feelings in the Context of Vulnerability to Cyber Threats. , Edukacyjna Analiza Transakcyjna: Nr 13 (2024)
- Dagmara Kubiak, Magdalena Popowska-Bracka, Inclusive education from a sociological and pedagogical perspective: report from Polish research , Edukacyjna Analiza Transakcyjna: Nr 13 (2024)
- Zbigniew Chodkowski, Poczucie skuteczności w opinii badanych studentów rzeszowskich uczelni , Edukacyjna Analiza Transakcyjna: Nr 11 (2022)
Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.
Inne teksty tego samego autora
- Ewa Wysocka, dr hab. prof. UŚ, Joanna Góźdź, mgr, Postawy życiowe młodzieży licealnej i ich wybrane – społeczno-demograficzne – korelaty , Edukacyjna Analiza Transakcyjna: Nr 2 (2013)