Inne teksty tego samego autora
- Agnieszka Kozerska, Metodologiczne koncepcje badań nad środowiskiem edukacyjnym , Podstawy Edukacji: Tom 5 (2012): Podstawy Edukacji. Propozycje metodologiczne
- Andrzej Gofron, Współczynnik humanistyczny nauk pedagogicznych , Podstawy Edukacji: Tom 5 (2012): Podstawy Edukacji. Propozycje metodologiczne
- Agnieszka Kozerska, Model uczenia się w okresie późnej dorosłości , Podstawy Edukacji: Tom 9 (2016): Podstawy Edukacji. Zrównoważony rozwój
- Andrzej Gofron, Interpretacja jako kategoria poznawcza pedagogiki. Pytanie o efektywność praktyczno-dydaktyczną konstruowania tożsamości podmiotu , Podstawy Edukacji: Tom 3 (2010): Podstawy Edukacji. Podmiot w dyskursie pedagogicznym
- Andrzej Gofron, Teoretyczność pedagogiki a status poznawczy dydaktyki , Podstawy Edukacji: Tom 4 (2011): Podstawy Edukacji. Konteksty dydaktyczne
- Agnieszka Kozerska, Kształtowanie własnego środowiska edukacyjnego w okresie późnej dorosłości , Podstawy Edukacji: Tom 8 (2015): Podstawy edukacji. Między porządkiem a chaosem
- Andrzej Gofron, Małgorzata Piasecka, Od redaktorów naukowych , Podstawy Edukacji: Tom 1 (2008): Podstawy Edukacji. Epistemologia a praktyka edukacyjna
- Agnieszka Kozerska, Elżbieta Napora, Anna Schneider, Konceptualizacja badań nad międzypokoleniowym uczeniem się w rodzinie – wybrane kwestie etyczne , Podstawy Edukacji: Tom 6 (2013): Podstawy Edukacji. Sfera wartości i zasad – konstruowanie podmiotu
- Urszula Augustyńska, Agnieszka Kozerska, Zastosowanie analizy skupień do interpretacji wyników badania skalą poczucia zadowolenia studentów z warunków studiowania , Podstawy Edukacji: Tom 1 (2008): Podstawy Edukacji. Epistemologia a praktyka edukacyjna
- Andrzej Gofron, Poznanie „między” modernistycznym faktem a postmodernistyczną intencjonalnością , Podstawy Edukacji: Tom 2 (2009): Podstawy Edukacji. Ciągłość i zmiana