Inne teksty tego samego autora
- Andrzej Gofron, Poznanie „między” modernistycznym faktem a postmodernistyczną intencjonalnością , Podstawy Edukacji: Tom 2 (2009): Podstawy Edukacji. Ciągłość i zmiana
- Agnieszka Kozerska, Niektóre uwarunkowania samokształcenia jako elementu stylu życia studentów pedagogiki , Podstawy Edukacji: Tom 2 (2009): Podstawy Edukacji. Ciągłość i zmiana
- Beata Gofron, Andrzej Gofron, Od redaktorów naukowych , Podstawy Edukacji: Tom 4 (2011): Podstawy Edukacji. Konteksty dydaktyczne
- Agnieszka Kozerska, Uczenie się człowieka dorosłego w kontekście doświadczenia krytycznego wydarzenia życiowego jako przedmiot badań , Podstawy Edukacji: Tom 3 (2010): Podstawy Edukacji. Podmiot w dyskursie pedagogicznym
- Agnieszka Kozerska, Samokształcenie studentów w ramach procesu dydaktycznego w szkole wyższej. Komunikat z badań nad percepcją nauki własnej , Podstawy Edukacji: Tom 4 (2011): Podstawy Edukacji. Konteksty dydaktyczne
- Andrzej Gofron, Karol Motyl, Od redaktorów naukowych , Podstawy Edukacji: Tom 6 (2013): Podstawy Edukacji. Sfera wartości i zasad – konstruowanie podmiotu
- Agnieszka Kozerska, Sposoby teoretyzowania na temat edukacji seniorów , Podstawy Edukacji: Tom 7 (2014): Podstawy Edukacji. Trendy cywilizacyjne
- Agnieszka Kozerska, Podstawy edukacji. Zrównoważony rozwój , Podstawy Edukacji: Tom 9 (2016): Podstawy Edukacji. Zrównoważony rozwój
- Andrzej Gofron, Monika Adamska-Staroń, Od redaktorów naukowych , Podstawy Edukacji: Tom 2 (2009): Podstawy Edukacji. Ciągłość i zmiana
- Andrzej Gofron, Dlaczego wartości i zasady w edukacji? , Podstawy Edukacji: Tom 6 (2013): Podstawy Edukacji. Sfera wartości i zasad – konstruowanie podmiotu