Edukacyjna Analiza Transakcyjna, ISSN 2299-7466  eISSN 2658-1825

Sprawozdanie z realizacji badań ewaluacyjnych ogólnopolskiego projektu „Wychować Człowieka Mądrego”

Autor
Pobrania
Statystyki pobrań niedostępne.
Biogram autora
  1. Adrianna Sarnat-Ciastko - Wydział Pedagogiczny, Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy im. J. Długosza w Częstochowie

    Pedagog społeczny i politolog. Adiunkt pracujący w Zakładzie Psychoprofilaktyki Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego im. Jana Długosza w Częstochowie. Członek Zespołu Badawczego Edukacyjnej Analizy Transakcyjnej. Tutor. Autorka wielu artykułów naukowych, szczególnie z zakresu relacji nauczyciela i ucznia oraz szkół autorskich. Badacz zjawiska efektywności tutoringu szkolnego w polskim systemie oświaty.

Cover Image
Edukacyjna Analiza Transakcyjna - okładka nr 7/2018
Pobrania
Opublikowane
30.12.2018
Dział
Sprawozdania
Licencja

Mam świadomość, że czasopismo jest wydawane na licencji Creative Commons - Uznanie autorstwa (​https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/legalcode).

Przesyłając artykuł wyrażam zgodę na jego udostępnienie na tej licencji

Jak cytować

Sarnat-Ciastko, A. (2018). Sprawozdanie z realizacji badań ewaluacyjnych ogólnopolskiego projektu „Wychować Człowieka Mądrego”. Edukacyjna Analiza Transakcyjna, 7, 279-281. https://doi.org/10.16926/eat.2018.07.18

Inne teksty tego samego autora