Educational Transactional Analysis, ISSN 2299-7466  eISSN 2658-1825

rec.] Paul Bloom, Przeciw empatii. Argumenty za racjonalnym współczuciem, tłum. M. Chojnacki, Wydawnictwo Charaktery, Kielce 2017, ss. 272

Authors
  • Jarosław Jagieła, dr hab.prof. AJD

    Wydział Pedagogiczny, Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie
Abstract

Recenzja książki: Paul Bloom, Przeciw empatii. Argumenty za racjonalnym współczuciem

Downloads
Download data is not yet available.
Author Biography
  1. Jarosław Jagieła, dr hab.prof. AJD, Wydział Pedagogiczny, Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie

    pedagog społeczny i psychoterapeuta. Kierownik Zespołu Badawczego Edukacyjnej Analizy Transakcyjnejw Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Wykładowca w KatedrzePsychopedagogiki Akademii Ignatianum w Krakowie. Redaktor naczelnyrocznika „Edukacyjna Analiza Transakcyjna” i „Biblioteki Edukacyjnej Analizy Transakcyjnej”. Autor 20 książek i ponad 300 artykułów naukowych i popularnonaukowych.

Cover Image
Downloads
Published
2017-12-30
Section
Reviews
License

I am aware that the Educational Transactional Analysis journal is published under a Creative Commons license - Attribution (https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/legalcode).

By submitting the article, I agree to make it available under this license

How to Cite

Jagieła, J. (2017). rec.] Paul Bloom, Przeciw empatii. Argumenty za racjonalnym współczuciem, tłum. M. Chojnacki, Wydawnictwo Charaktery, Kielce 2017, ss. 272. The Educational Transactional Analysis, 6, 339-347. https://doi.org/10.16926/eat.2017.06.20

Most read articles by the same author(s)

1 2 3 4 > >>