Emotional literacy

Emotional literacy

Autor

  • Jarosław Jagieła, dr hab.prof. AJD Akademia im. J. Długosza w Częstochowie

DOI:

https://doi.org/10.16926/eat.2016.05.15

Abstrakt

„Transactional Analysis Journal” (TAJ) to międzynarodowe czasopismo poświęcone ewolucji teorii i praktyki analizy transakcyjnej oraz jej zastosowań w psychoterapii, po- radnictwie, rozwoju organizacji oraz edukacji. Kwartalnik ukazuje się od roku 1971 i prezentuje artykuły naukowe ze wszystkich perspektyw teoretycznych i obszarów za- stosowań koncepcji Berne’a. Ukazują się tu badania stosujące zarówno metodologię ilo- ściową, jak i jakościową, a także studia przypadków, analizy literaturoznawcze, recenzje książek czy teksty eseistyczne. W dziale Czytając TAJ będziemy nawiązywać do najbar- dziej interesujących artykułów, jakie ukazały się w tym prestiżowym kwartalniku, po to, aby ich treść przybliżyć naszym czytelnikom.

Downloads

Download data is not yet available.

Biogram autora

Jarosław Jagieła, dr hab.prof. AJD - Akademia im. J. Długosza w Częstochowie

pedagog społeczny i psychoterapeuta. Kierownik Zespołu Badawczego Edukacyjnej Analizy Transakcyjnejw Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Wykładowca w KatedrzePsychopedagogiki Akademii Ignatianum w Krakowie. Redaktor naczelnyrocznika „Edukacyjna Analiza Transakcyjna” i „Biblioteki Edukacyjnej Analizy Transakcyjnej”. Autor 20 książek i ponad 300 artykułów naukowych i popularnonaukowych.

Pobrania

Opublikowane

2016-12-21

Jak cytować

Jagieła, J. (2016). Emotional literacy. Edukacyjna Analiza Transakcyjna, (5), 245–249. https://doi.org/10.16926/eat.2016.05.15

Numer

Dział

Czytając TAJ
Loading...