Nr 10 (2021)

					Pokaż  Nr 10 (2021)

Edukacyjna Analiza Transakcyjna, nr 10, rok 2021

Pismo Zespołu Badawczego Edukacyjnej Analizy Transakcyjnej

Kontakt z Redakcją: educational.ta@ujd.edu.pl

Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego im. Jana Długosza w Częstochowie

42-200 Częstochowa, ul. Waszyngtona 4/8

tel. (34) 378-43-29, faks (34) 378-43-19

http://ujd.edu.pl

e-mail: wydawnictwo@ujd.edu.pl

Opublikowane: 29.12.2021

  • Duchowość – duszpasterstwo – analiza transakcyjna The presence of pastoral issues in one of the psychotherapeutic concepts

    Jarosław Jagieła
    77-92
    DOI: https://doi.org/10.16926/eat.2021.10.04
  • Czy my się nigdy nie zmienimy czyli cykl Kolba w pracy grupowej w kontekście analizy transakcyjnej

    Justyna Józefowicz, Hanna Buchner
    93-113
    DOI: https://doi.org/10.16926/eat.2021.10.05
  • Specyfika kontraktu trójstronnego w pracy psychoterapeutycznej z adolescentem i jego rodzicami.

    Piotr Przybylski
    115-128
    DOI: https://doi.org/10.16926/eat.2021.10.06
  • Psychopedagogika sensu i wartości, czyli o związkach terapii egzystencjalnej z analizą transakcyjną. (cz. 6)

    Jarosław Jagieła
    129-154
    DOI: https://doi.org/10.16926/eat.2021.10.07
  • Jak zachować poczucie własnej wartości i saldo wewnętrzne w transakcjach dyskontowych

    Kateryna Bulhakova
    155-162
    DOI: https://doi.org/10.16926/eat.2021.10.08

  • Pandemia jako impuls dla refleksji studentów pedagogiki - w świetle analizy jakościowej

    Sylwia Galanciak, Marek Siwicki
    177-198
    DOI: https://doi.org/10.16926/eat.2021.10.10
  • Efektywność i nieefektywność trening kompetencji społecznych w profilaktyce zachowań agresywnych dzieci i młodzieży – w kierunku profilaktyki evidence-based practice

    Sławomir Kania
    199-215
    DOI: https://doi.org/10.16926/eat.2021.10.11
  • Wdzięczność w ujęciu analizy transakcyjnej

    Jacek Sypniewski
    217-224
    DOI: https://doi.org/10.16926/eat.2021.10.12

  • Nauczanie zdalne z perspektywy pozycji życiowych uczniów i studentów raport z badań pilotażowych

    Zbigniew Łęski
    165-174
    DOI: https://doi.org/10.16926/eat.2021.10.09
Loading...