[rec.] Barrow, G., Newton, T. (red.) (2016). Educational Transactional Analysis. An international guide to theory and practice

[rec.] Barrow, G., Newton, T. (red.) (2016). Educational Transactional Analysis. An international guide to theory and practice

Authors

Abstract

Recenzja książki: Barrow, G., Newton, T. (red.) (2016). Educational Transactional Analysis. An international guide to theory and practice

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biography

Anna Pierzchała, dr, Akademia im. J. Długosza w Częstochowie

doktor nauk humanistycznych w zakresie pedagogiki, pra-cownik Instytutu Pedagogiki Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie, członek działającego na Wydziale Pedagogicznym AJD Zespołu Badawczego Edukacyjnej Analizy Transakcyjnej, certyfikowany terapeuta pedagogiczny. Jej zainteresowania naukowe oscylują wokół możliwości wykorzystywania założeń koncepcji analizy transakcyjnej na gruncie działalności edukacyjnej oraz terapii pedagogicznej uczniów z dysleksją, ADHD oraz zaburzeniami zachowania.

Published

2016-12-21

How to Cite

Pierzchała, A. (2016). [rec.] Barrow, G., Newton, T. (red.) (2016). Educational Transactional Analysis. An international guide to theory and practice. The Educational Transactional Analysis, (5), 263–267. Retrieved from https://czasopisma.ujd.edu.pl/index.php/EAT/article/view/90

Issue

Section

Reviews
Loading...