Educational Transactional Analysis, ISSN 2299-7466  eISSN 2658-1825

[rev.] Richard G. Erskine (ed.), Life Scripts. A Transactional Anaysis of Unconscious Relational Patterns

Authors
Downloads
Download data is not yet available.
Author Biography
  1. Zbigniew Łęski, dr, Akademia im. J. Długosza w Częstochowie

    Doktor nauk humanistycznych w zakresie pedagogiki. Dydaktyk specjalizujący się w zagadnieniach związanych z technologią kształcenia oraz edukacją me-dialną. Adiunkt w Zakładzie Pedagogiki Społecznej i Terapii Pedagogicznej Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Członek Zespołu BadawczegoEdukacyjnej Analizy Transakcyjnej.

Cover Image
Downloads
Published
2014-12-18
Section
Reviews
License

I am aware that the Educational Transactional Analysis journal is published under a Creative Commons license - Attribution (https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/legalcode).

By submitting the article, I agree to make it available under this license

How to Cite

Łęski, Z. (2014). [rev.] Richard G. Erskine (ed.), Life Scripts. A Transactional Anaysis of Unconscious Relational Patterns. The Educational Transactional Analysis, 3, 155-157. https://doi.org/10.16926/eat.2014.03.09

Most read articles by the same author(s)

1 2 > >>