W gąszczu wiedzy i kultury, czyli człowiek „buszujący” w sieci – o szansach na samokształcenie w cyberprzestrzeni
- Autor
-
-
Izabe Chróst-Jóźwiak, mgr
-
- Słowa kluczowe:
- kultura, samokształcenie, cyberprzestrzeń, analiza transakcyjna
- Abstrakt
-
This article shows how Internet resources can be used in self-education. Increasingly, the cyberspace is used for quick acquisition of new qualifications. Recently, Internet sites offering language courses are becoming more and more popular in cyberspace activity. Rarely, however, do we come across pages that – apart from education – offer something more. This article attempts to describe one innovative site (a special portal) devoted to learning a language, which is a combina- tion of a social community and education. This is a new way of self-educating activity. On one hand, we can study languages, and, on the other hand, we have contact with multi-culture re- sources. Self-education allows for communicating with people of different nationalities: talking with e.g. English, Italian or Spanish people. Each of them, apart from the exchange of language experiences, offers special, individual cultural values. At the same time we can learn and be in touch with multiculturalism. In addition, interactive pages and their attractive design allow formore effective and enjoyable learning in the comfort of people’s own home Thanks to the multilateral impact, involving intellect and emotions, even adults can learn as easy as children.
- Pobrania
-
Statystyki pobrań niedostępne.
- Biogram autora
- Pobrania
- Opublikowane
- 20.12.2015
- Numer
- Nr 4 (2015)
- Dział
- Na pograniczu dziedzin
- Licencja
-
Mam świadomość, że czasopismo jest wydawane na licencji Creative Commons - Uznanie autorstwa (https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/legalcode).
Przesyłając artykuł wyrażam zgodę na jego udostępnienie na tej licencji
Jak cytować
Podobne artykuły
- Sławomir Kania, mgr, Analiza transakcyjna w budowaniu klimatu szkoły – w poszukiwaniu pozytywnej profilaktyki zachowań ryzykownych , Edukacyjna Analiza Transakcyjna: Nr 5 (2016)
- Agnieszka Woś-Szymanowska, mgr, Process Communication Model – skuteczne narzędzie wspierające edukację , Edukacyjna Analiza Transakcyjna: Nr 7 (2018)
- Tony White, Technika pustego krzesła i jego użycie w psychoterapii , Edukacyjna Analiza Transakcyjna: Nr 12 (2023)
- Anna Pierzchała, dr, I Ogólnopolska e-Konferencja Naukowa „Edukacja – Analiza – Transakcje. Teoria i Praktyka” , Edukacyjna Analiza Transakcyjna: Nr 6 (2017)
- Agnieszka Iwanicka, Types of Digital Presence among Seniors , Edukacyjna Analiza Transakcyjna: Nr 13 (2024)
- Beata Gumienny, Psychiatrization as a mechanism for handicapping students with intellectual disability. Psychiatrisation in education , Edukacyjna Analiza Transakcyjna: Nr 13 (2024)
- Sandra Skorza, mgr, Edukacja multimedialna w przedszkolach – analiza doświadczeń , Edukacyjna Analiza Transakcyjna: Nr 7 (2018)
- Zbigniew Wieczorek, Depresja w świetle teorii analizy transakcyjnej - analiza mediów społecznościowych przy pomocy Big Data , Edukacyjna Analiza Transakcyjna: Nr 8 (2019)
- Bożena Marzec, dr, Działania i reakcje nauczyciela na zachowania agresywne dzieci w wieku przedszkolnym , Edukacyjna Analiza Transakcyjna: Nr 6 (2017)
- Felicyta Grębska, mgr, Transakcje i relacje w przedszkolu , Edukacyjna Analiza Transakcyjna: Nr 6 (2017)
Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.