Postawy życiowe młodzieży licealnej i ich wybrane osobowościowe korelaty
- Autor
-
-
Joanna Góźdź, mgr
Uniwersytet Śląski -
Ewa Wysocka, dr hab.
Uniwersytet Śląski
-
- Słowa kluczowe:
- postawy życiowe, style przywiązaniowe, młodzież licealna, poczucie stresu, agresywność, inteligencja emocjonalna, nadzieja na sukces
- Pobrania
-
Statystyki pobrań niedostępne.
- Biogramy autorów
- Pobrania
- Opublikowane
- 18.12.2014
- Numer
- Nr 3 (2014)
- Dział
- Raporty z badań
- Licencja
-
OŚWIADCZENIE AUTORA:
Mam świadomość, że czasopismo jest wydawane na licencji Creative Commons - Uznanie autorstwa (https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/legalcode).
Przesyłając artykuł wyrażam zgodę na jego udostępnienie na tej licencji
Jak cytować
Góźdź, J., & Wysocka, E. (2014). Postawy życiowe młodzieży licealnej i ich wybrane osobowościowe korelaty. Edukacyjna Analiza Transakcyjna, 3, 95-116. https://doi.org/10.16926/eat.2014.03.06
Podobne artykuły
- Adrianna Sarnat-Ciastko, Sprawozdanie z I Konferencji Analizy Transakcyjnej , Edukacyjna Analiza Transakcyjna: Nr 5 (2016)
- Anna Pierzchała, dr, [rec.] Barrow, G., Newton, T. (red.) (2016). Educational Transactional Analysis. An international guide to theory and practice , Edukacyjna Analiza Transakcyjna: Nr 5 (2016)
- Jarosław Jagieła, dr hab.prof. AJD, [rec.] Stewart, I., Joines, V. (2016). Analiza transakcyjna dzisiaj , Edukacyjna Analiza Transakcyjna: Nr 5 (2016)
- Wiga Bednarkowa, dr hab.prof. AJD, [rec.] Jagieła, J. (2015). Słownik terminów i pojęć badań jakościowych nad edukacją , Edukacyjna Analiza Transakcyjna: Nr 5 (2016)
- Zespół Badawczy Edukacyjnej Analizy Transakcyjnej, KRONIKA ZESPOŁU BADAWCZEGO EDUKACYJNEJ ANALIZY TRANSAKCYJNEJ (2010–2016) , Edukacyjna Analiza Transakcyjna: Nr 5 (2016)
- Jarosław Jagieła, dr hab.prof. AJD, Znaczenie modelu płynności funkcjonalnej Susannah Temple (FF – Functional Fluency) dla edukacyjnej analizy transakcyjnej , Edukacyjna Analiza Transakcyjna: Nr 6 (2017)
- Anna Kwatera, dr, Małgorzata Mądry-Kupiec, dr, Edukacyjne znaczenie intra- i interpersonalnych relacji nauczyciel–uczeń z perspektywy analizy transakcyjnej , Edukacyjna Analiza Transakcyjna: Nr 6 (2017)
- Jarosław Jagieła, dr hab. prof. AJD, Adrianna Sarnat-Ciastko, dr, - , Edukacyjna Analiza Transakcyjna: Nr 3 (2014)
- Zbigniew Łęski, dr, Nowe media w społeczeństwie informacyjnym z perspektywy analizy transakcyjnej. Praca czy współpraca? , Edukacyjna Analiza Transakcyjna: Nr 6 (2017)
- Lidia Cierpiałkowska, Prof. zw. dr hab., Anna Frączek, mgr, Przymierze terapeutyczne w terapii zaburzeń osobowości z perspektywy analizy transakcyjnej , Edukacyjna Analiza Transakcyjna: Nr 6 (2017)
Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.
Inne teksty tego samego autora
- Ewa Wysocka, dr hab. prof. UŚ, Joanna Góźdź, mgr, Postawy życiowe młodzieży licealnej i ich wybrane – społeczno-demograficzne – korelaty , Edukacyjna Analiza Transakcyjna: Nr 2 (2013)