Inne teksty tego samego autora
- Andrzej Gofron, Poznanie „między” modernistycznym faktem a postmodernistyczną intencjonalnością , Podstawy Edukacji: Tom 2 (2009): Podstawy Edukacji. Ciągłość i zmiana
- Anna Irasiak, Małgorzata Piasecka, Od redaktorów naukowych , Podstawy Edukacji: Tom 7 (2014): Podstawy Edukacji. Trendy cywilizacyjne
- Małgorzata Piasecka, Edukacyjne przestrzenie doświadczania mądrości , Podstawy Edukacji: Tom 1 (2008): Podstawy Edukacji. Epistemologia a praktyka edukacyjna
- Andrzej Gofron, Agnieszka Kozerska, Od redaktorów naukowych , Podstawy Edukacji: Tom 5 (2012): Podstawy Edukacji. Propozycje metodologiczne
- Małgorzata Piasecka, The Phenomenon of Imagination in Contemporary Education. Competence Essential for the Development of Children Supported by the Creative Visualisation Technique , Podstawy Edukacji: Tom 15 (2022): Na jakie ważne dziś pytania szukamy odpowiedzi?
- Andrzej Gofron, Karol Motyl, Od redaktorów naukowych , Podstawy Edukacji: Tom 6 (2013): Podstawy Edukacji. Sfera wartości i zasad – konstruowanie podmiotu
- Andrzej Gofron, Monika Adamska-Staroń, Od redaktorów naukowych , Podstawy Edukacji: Tom 2 (2009): Podstawy Edukacji. Ciągłość i zmiana
- Małgorzata Piasecka, Otwieranie świata edukacji – w stronę potencjalności , Podstawy Edukacji: Tom 2 (2009): Podstawy Edukacji. Ciągłość i zmiana
- Małgorzata Piasecka, Sieci pozytywnych zmian – w kierunku optymalizacji rozwoju zawodowego nauczyciela w warunkach społeczeństwa wiedzy , Podstawy Edukacji: Tom 7 (2014): Podstawy Edukacji. Trendy cywilizacyjne
- Andrzej Gofron, Dlaczego wartości i zasady w edukacji? , Podstawy Edukacji: Tom 6 (2013): Podstawy Edukacji. Sfera wartości i zasad – konstruowanie podmiotu