„Lustereczko, powiedz przecie...”, czyli analiza transakcyjna i neurony lustrzane

„Lustereczko, powiedz przecie...”, czyli analiza transakcyjna i neurony lustrzane

Authors

Abstract

The discovery of mirror neurons may be one of the most important discoveries of recent years. The new theory helps explain the foundation of the existing trends in psychotherapy. The article contains an attempt to clarify some of the assumptions of transactional analysis with the conceptual theory of mirror neurons. The article contains a brief reference to the educational process.

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biography

Zbigniew Wieczorek, dr, Akademia im. J. Długosza w Częstochowie

doktor nauk humanistycznych, adiunkt w Zakładzie Pedagogiki Społecznej i Te- rapii Pedagogicznej. Posiada piętnastoletnie doświadczenie w prowadzeniu tre- ningów asertywności oraz treningów umiejętności społecznych. Zainteresowania zawodowe koncentrują się wokół szeroko rozumianej komunikacji społecznej oraz wykorzystania technik różnych szkół terapeutycznych w procesach samo- rozwoju i uczenia się nowych zachowań. Zainteresowania prywatne to jazda na rowerze, wspinaczka skałkowa i turystyka górska.

Published

2012-12-30

How to Cite

Wieczorek, Z. (2012). „Lustereczko, powiedz przecie.”, czyli analiza transakcyjna i neurony lustrzane. The Educational Transactional Analysis, (1), 79–90. Retrieved from https://czasopisma.ujd.edu.pl/index.php/EAT/article/view/11

Issue

Section

Varia
Loading...