W gąszczu wiedzy i kultury, czyli człowiek „buszujący” w sieci – o szansach na samokształcenie w cyberprzestrzeni
- Autor
-
-
Izabe Chróst-Jóźwiak, mgr
-
- Słowa kluczowe:
- kultura, samokształcenie, cyberprzestrzeń, analiza transakcyjna
- Abstrakt
-
This article shows how Internet resources can be used in self-education. Increasingly, the cyberspace is used for quick acquisition of new qualifications. Recently, Internet sites offering language courses are becoming more and more popular in cyberspace activity. Rarely, however, do we come across pages that – apart from education – offer something more. This article attempts to describe one innovative site (a special portal) devoted to learning a language, which is a combina- tion of a social community and education. This is a new way of self-educating activity. On one hand, we can study languages, and, on the other hand, we have contact with multi-culture re- sources. Self-education allows for communicating with people of different nationalities: talking with e.g. English, Italian or Spanish people. Each of them, apart from the exchange of language experiences, offers special, individual cultural values. At the same time we can learn and be in touch with multiculturalism. In addition, interactive pages and their attractive design allow formore effective and enjoyable learning in the comfort of people’s own home Thanks to the multilateral impact, involving intellect and emotions, even adults can learn as easy as children.
- Pobrania
-
Statystyki pobrań niedostępne.
- Biogram autora
- Pobrania
- Opublikowane
- 20.12.2015
- Numer
- Nr 4 (2015)
- Dział
- Na pograniczu dziedzin
- Licencja
-
Mam świadomość, że czasopismo jest wydawane na licencji Creative Commons - Uznanie autorstwa (https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/legalcode).
Przesyłając artykuł wyrażam zgodę na jego udostępnienie na tej licencji
Jak cytować
Podobne artykuły
- Dorota Pankowska, dr hab., Analiza transakcyjna w edukacji czy edukacyjna analiza transakcyjna? , Edukacyjna Analiza Transakcyjna: Nr 1 (2012)
- Anna Pierzchała, dr, Edukacyjna analiza transakcyjna a inne nurty pedagogiczne wyrosłe na gruncie koncepcji psychoterapeutycznych , Edukacyjna Analiza Transakcyjna: Nr 1 (2012)
- Jarosław Jagieła, dr hab.prof. AJD, [rec.] Stewart, I., Joines, V. (2016). Analiza transakcyjna dzisiaj , Edukacyjna Analiza Transakcyjna: Nr 5 (2016)
- Wiga Bednarkowa, dr hab. prof. AJD, [rec.] J. Jagieła, A. Sarnat-Ciastko, Dlaczego analiza transakcyjna? Rozmowy o zastosowaniu analizy transakcyjnej w pracy nauczyciela i wychowawcy , Edukacyjna Analiza Transakcyjna: Nr 4 (2015)
- Jarosław Jagieła, Psychopedagogika sensu i wartości, czyli o związkach terapii egzystencjalnej z analizą transakcyjną. (cz. 6) , Edukacyjna Analiza Transakcyjna: Nr 10 (2021)
- Małgorzata Lubojańska, mgr, Czy analiza transakcyjna może stać się pomocnym „narzędziem” w pracy nauczyciela? , Edukacyjna Analiza Transakcyjna: Nr 2 (2013)
- Bolesław Niemierko, prof. dr hab., Analiza transakcyjna jako metoda diagnostyki edukacyjnej , Edukacyjna Analiza Transakcyjna: Nr 2 (2013)
- Jarosław Jagieła, dr hab. prof. AJD, [rec.] Julie Hay, Analiza transakcyjna dla trenerów , Edukacyjna Analiza Transakcyjna: Nr 1 (2012)
- Zbigniew Wieczorek, dr, „Lustereczko, powiedz przecie...”, czyli analiza transakcyjna i neurony lustrzane , Edukacyjna Analiza Transakcyjna: Nr 1 (2012)
- Adrianna Ciastko, dr, Edukacyjna analiza transakcyjna na XXI Konferencji PTDE , Edukacyjna Analiza Transakcyjna: Nr 4 (2015)
Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.