[rec.] J. Jagieła, A. Sarnat-Ciastko, Dlaczego analiza transakcyjna? Rozmowy o zastosowaniu analizy transakcyjnej w pracy nauczyciela i wychowawcy

[rec.] J. Jagieła, A. Sarnat-Ciastko, Dlaczego analiza transakcyjna? Rozmowy o zastosowaniu analizy transakcyjnej w pracy nauczyciela i wychowawcy

Autor

  • Wiga Bednarkowa, dr hab. prof. AJD Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie

DOI:

https://doi.org/10.16926/eat.2015.04.09

Abstrakt

Recenzja książki autorstwa Jarosława Jagieły, Adrianny Sarnat-Ciastko: Dlaczego analiza transakcyjna? Rozmowa o zastosowaniu analizy transakcyjnej w pracy nauczyciela i wychowawcy, Wydawnictwo AJD, Częstochowa 2015, ss. 174

Downloads

Download data is not yet available.

Biogram autora

Wiga Bednarkowa, dr hab. prof. AJD - Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie

Pedagożka i językoznawczyni (polonistka), czerpiąc inspiracje z cognitive scien- ce, proponuje mariaż językoznawstwa kognitywnego z dydaktyką, co sprzyja podnoszeniu jakości i zwiększaniu efektywności uczenia się, a co za tym idzie – upodmiotowieniu uczennicy/ucznia i przyczynia się nie tylko do językowego rozwoju człowieka. Autorka wielu artykułów i książek, m.in. O talentachw szkole, czyli 7 Wspaniałych (2010); O!Słoń przed stopniami. Osłoń przedstopniami! O szkolnym ocenianiu (2000; 2005), oraz tłumaczka książek znanegokanadyjskiego psychoedukatora profesora Égide’a Royera (Jak kameleon naszkockiej spódniczce, czyli jak uczyć „trudnych” młodych, nie wykańczając sie- bie, 2009; Jak być dobrym rodzicem, 2009).

Pobrania

Opublikowane

2015-12-20

Jak cytować

Bednarkowa, W. (2015). [rec.] J. Jagieła, A. Sarnat-Ciastko, Dlaczego analiza transakcyjna? Rozmowy o zastosowaniu analizy transakcyjnej w pracy nauczyciela i wychowawcy. Edukacyjna Analiza Transakcyjna, (4), 125–127. https://doi.org/10.16926/eat.2015.04.09

Numer

Dział

Recenzje
Loading...