Edukacyjna Analiza Transakcyjna, ISSN 2299-7466  eISSN 2658-1825

Transakcje i relacje w przedszkolu

Autor
  • Felicyta Grębska, mgr

    Akademia Ignatianum w Krakowie
Słowa kluczowe:
stan Ja-Rodzic, Ja-Dziecko, Ja-Dorosły, relacja symetryczna, relacja komplementarna, 4 filary ignacjańskiego sukcesu
Abstrakt

W artykule zaprezentowano wyniki badań realizowanych w ramach pracy magisterskiej. Badano w niej transakcje między personelem przedszkola a opiekunami dzieci w aspekcie analizy transakcyjnej. Szczególną uwagę zwrócono na stany Ja poszczególnych uczestników transakcji oraz podjęto próbę określenia relacji, jakie występują między nimi. Ponadto zaprezentowano sposób na osiągnięcie sukcesu w pracy zawodowej, powołując się na duchowość ignacjańską (św. Ignacego z Loyoli) oraz analizę transakcyjną.

Pobrania
Statystyki pobrań niedostępne.
Biogram autora
  1. Felicyta Grębska, mgr - Akademia Ignatianum w Krakowie

    absolwentka pedagogiki w Akademii Ignatianumw Krakowie. Ukończona specjalność to pedagogika resocjalizacyjna z interwencją kryzysową. Członek Wolontariatu Misyjnego Salvator, z ramieniaktórego odbyła swoją pierwszą misję w Charkowie (Ukraina), pracującz bezdomnymi matkami z dziećmi.

Cover Image
Pobrania
Opublikowane
30.12.2017
Dział
Raporty z badań
Licencja

Mam świadomość, że czasopismo jest wydawane na licencji Creative Commons - Uznanie autorstwa (​https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/legalcode).

Przesyłając artykuł wyrażam zgodę na jego udostępnienie na tej licencji

Jak cytować

Grębska, F. (2017). Transakcje i relacje w przedszkolu. Edukacyjna Analiza Transakcyjna, 6, 213-235. https://doi.org/10.16926/eat.2017.06.13

Podobne artykuły

21-30 z 160

Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.